Geloof me, er zijn veel meer mensen dan je denkt.
Het is niets om je over te schamen! Trouwens, de jongen die verliefd op je gaat worden, zal daar zeker geen probleem van gaan maken, dat jij daar bedeesd in bent geweest in plaats van het te hebben weggegeven. (:
Niets om je voor te schamen! Er zijn héél wat mensen.
En van velen was het niet eens door iemand die ze leuk vonden, maar die hebben het gewoon 'weg hebben gegeven', op een feestje of fuif of zo. Veel jongens zien het meer als een teken van niveau. (:
Als mijn broer van 17 de keuze zou hebben tussen meisjes die random staan te zoenen en een gereserveerd meisje daarin - wees maar zeker dat hij met die tweede zal gaan trouwen. :'D
Voel geen druk! Op zoiets staat geen leeftijd. (:
Er zijn hordes mensen. Ik ben net 19 nu en ik heb ook nog niet gezoend trouwens, heel wat van mijn vriendinnen vinden nu aan de universiteit wat 'hun soort' mensen. Dus de juiste jongen/meisje. En heel wat hebben van mijn leeftijd hebben hem nog niet gevonden ook. En ik vind hun allemaal wauw - meisjes: hééll intelligent, gecultiveerd, geopinieerd, maar bescheiden, lief voor mensen, heel erg vriendelijk, open, gevend en emotioneel gewoon perfect op punt en fijn afgestemd, grappig, leuk en zien er prima en mooi uit.
Velen, geen vriendje en ik heb hen ook nog nooit met een geweten. Laat staan dat ze iemand gekust zouden hebben. Hoeven zij zich te schamen? Absoluut niet. (:
Ze wachten gewoon op iemand waarmee het klikt. (:
Niet iedereen vindt dat op de leeftijd van 16, meestal is het gewoon een kwestie van de juiste mensen tegenkomen. Wees er trots op dat je het niet weggeeft! Iemand vinden om mee te kussen is heus niet moeilijk, dus ik zie niet in waarom jij je zou hoeven schamen, genoeg mannen en jongens op de wereld die het je zouden willen geven hoor. Dus je hoeft je niet te schamen dat jij het tot op dit punt gewoon hebt gespaard! (;
[ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 10:42 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.