• Hoi mensen ik heb nog nooit gezoend. Het zou opzich niet zo'n probleem zijn als ik het zelf niet zou willen. Het probleem is dat ik dat wel wil. Ik schaam me er voor. Is het erg om nooit gezoend te worden?


    Heeft iemand wel eens gezoend? Ik namelijk niet.


    nobody say it was easy

    Nee ik heb het nooit gedaan


    Save me

    Praten we over een echte zoen? Inclusief tong? :')
    Meid, er zijn mensen van twintig en nog ouder die nog nooit gezoend hebben. Het komt vanzelf wel. Ik ben zestien en ik heb ook nog nooit gezoend, alleen gekust op de mond en wang. Niets om voor te schamen.

    Ik vind niet dat het iets is om je voor te schamen tbh. Als jij nog niet degene bent tegenkomen om dat mee te delen, dan is dat zo, lijkt mij.
    Het komt heus allemaal wel, en snap eigenlijk niet echt waarom je het zo graag zou willen?


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Niks mis met nog nooit gezoend hebben voor je 18e, of weet ik veel welke leeftijd. Ik was ook ver in de 17 met mijn eerste zoen.
    Doet me denken aan 'help, ik ben 18 en heb nog nooit seks gehad'. Het is niet dat er een leeftijd gebonden zit aan deze dingen. Ze komen vanzelf als het er tijd voor is.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 22:26 ]

    Purrrfect schreef:
    Niks mis met nog nooit gezoend hebben voor je 18e, of weet ik veel welke leeftijd. Ik was ook ver in de 17 met mijn eerste zoen.
    Doet me denken aan 'help, ik ben 18 en heb nog nooit seks gehad'. Het is niet dat er een leeftijd gebonden zit aan deze dingen. Ze komen vanzelf als het er tijd voor is.


    ontmagen vindt ik minder erg, maar veel mensen zijn al voor mij gezoend


    nobody say it was easy

    Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

    18


    nobody say it was easy

    zeepmaker schreef:
    18


    toevallig ik ook ;D


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    zeepmaker schreef:
    (...)

    ontmagen vindt ik minder erg, maar veel mensen zijn al voor mij gezoend

    Jij bent vanzelf aan de beurt. Dat gaat natuurlijk sneller als je uitgaat enzo. Ik weet niet of je dat wel eens doet? Niet dat het aan te raden is als je veel waarde hecht aan je eerste zoen.
    Ik heb die van mij ooit verloren met een weddenschap, haha. Dat was het helemaal waard want ik mocht een meisje zoenen, wat ik altijd al wou met mijn eerste zoen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 22:32 ]

    Ik ben 14 en heb vorig jaar gezoend met een jongen waar ik toen wat mee had, slechte keuzes. Ik was niet eens close bij enjoyen. '

    Echt, geen zorgen maken. Zover ik gehoord heb vinden jongens dat veel beter dan een afgelebberde boterham die alles wat voorbij komt zoent. Je eerste zoen komt heus wel en als ie komt, komt ie dan ook op een moment dat het -het waard is.


    wat was dit ookalweer

    Nou zeg... nu voel ik me echt slechter.
    Ik ben 20 en heb nog nooit gezoend, en zelfs nog nooit een vriend gehad.

    Maar misschien wordt 2015 een beter jaar en weet hij nu wel wat hij wilt of kust hij me eindelijk eens als we eens alleen zijn of tijdens het eind jaars gala.

    Fuckit krijg ik nu toevallig een appje van hem op my gosh!!! Zweet handjes :$

    Maar echt maak je geen zorgen. Je eerste kus hoort speciaal te zijn met iemand met wie je je goed voelt.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    wees maar blij dat je maagd, single of nog nooit gezoend hebt want vorig jaar zat een of andere meisje bij mij op school die ik niet mocht. Ze was een jongensmagneet ze heeft heel veel vriendjes gehad en ook vaak gezoend echt naar mens was zij. Per week kreeg ze een ander vriendje. ( Dat deed ze om populair te worden )Mij advies is wachten tot de waarde komt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 22:41 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Stylinsexual schreef:
    Ik ben 14 en heb vorig jaar gezoend met een jongen waar ik toen wat mee had, slechte keuzes. Ik was niet eens close bij enjoyen. '

    Echt, geen zorgen maken. Zover ik gehoord heb vinden jongens dat veel beter dan een afgelebberde boterham die alles wat voorbij komt zoent. Je eerste zoen komt heus wel en als ie komt, komt ie dan ook op een moment dat het -het waard is.


    Haha mijn eerste zoen was ook echt ruk en met de twee daaropvolgende jongens werd het eigenlijk niet echt beter. Daarom heb ik nooit zoveel waarde gehecht aan het idee dat je eerste zoen met je ware liefde moet zijn of whatever, want het is meestal toch alleen maar onhandig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn eerste zoen was op mijn dertiende of zo. Alles behalve fijn en ontzettend awkward. Blegh.


    26 - 02 - '16

    Als je achttien bent en nog niet gezoend hebt, boeien? Als je tachtig bent zou ik me zorgen gaan maken. Je wilt toch niet met een of andere random dude zoenen? Ik heb geen vriendje meer gehad sinds groep zes, lol. Eigenlijk lijkt zoenen mij ook best ongemakkelijk, je stikt toch in al dat slijm? :')