• Hoi mensen ik heb nog nooit gezoend. Het zou opzich niet zo'n probleem zijn als ik het zelf niet zou willen. Het probleem is dat ik dat wel wil. Ik schaam me er voor. Is het erg om nooit gezoend te worden?


    Heeft iemand wel eens gezoend? Ik namelijk niet.


    nobody say it was easy

    Chuckles schreef:
    Als je achttien bent en nog niet gezoend hebt, boeien? Als je tachtig bent zou ik me zorgen gaan maken. Je wilt toch niet met een of andere random dude zoenen? Ik heb geen vriendje meer gehad sinds groep zes, lol. Eigenlijk lijkt zoenen mij ook best ongemakkelijk, je stikt toch in al dat slijm? :')



    hahah ik moest even heel hard lachen om je stikt toch in al dat slijm. Godzijdank is het geen slijm en al iemand een beetje kan zoenen stik je er echt niet in, niet eens een beetje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Haha mijn eerste zoen was ook echt ruk en met de twee daaropvolgende jongens werd het eigenlijk niet echt beter. Daarom heb ik nooit zoveel waarde gehecht aan het idee dat je eerste zoen met je ware liefde moet zijn of whatever, want het is meestal toch alleen maar onhandig.


    Als mijn eerste zoen met mijn ware liefde zou zijn zou hij hem meteen gepeerd zijn. :'D

    Hij probeerde de hele tijd z'n tong in m'n mond te steken op een hele vervelende manier. Te. Veel. Speeksel. En een wasmachine. ;'D


    wat was dit ookalweer

    Ik heb zelf geen vriendje meer gehad toen ik 11 was.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Als mijn eerste zoen met mijn ware liefde zou zijn zou hij hem meteen gepeerd zijn. :'D

    Hij probeerde de hele tijd z'n tong in m'n mond te steken op een hele vervelende manier. Te. Veel. Speeksel. En een wasmachine. ;'D


    Ja, ik ken het. Echt niet best. However, waarschijnlijk zoende ik in het begin ook niet al te best. Oefening baart kunst, om het zo maar te zeggen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Als mijn eerste zoen met mijn ware liefde zou zijn zou hij hem meteen gepeerd zijn. :'D

    Hij probeerde de hele tijd z'n tong in m'n mond te steken op een hele vervelende manier. Te. Veel. Speeksel. En een wasmachine. ;'D


    Haha, mijn eerste zoen was ook een wasmachine. Een traumatische ervaring als je het mij vraagt.


    26 - 02 - '16

    Flowerpowers schreef:
    Ik heb zelf geen vriendje meer gehad toen ik 11 was.


    Ik heb überhaupt nooit een vriendje gehad


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die verhalen over een wasmachine hoor ik wel vaker hahaha.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ik heb überhaupt nooit een vriendje gehad


    met wie heb je dan gezoend toen je zestien was? :O


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    met wie heb je dan gezoend toen je zestien was? :O


    Alsof men tegenwoordig alleen zoent als ze een vriendje hebben. xD
    Ik zou me er niet zo druk over maken. Het komt vanzelf wel. Mijn eerste kus was ook niet bepaald geweldig. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    met wie heb je dan gezoend toen je zestien was? :O


    Met een jongen op vakantie.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Met een jongen op vakantie.


    ah right, ik dacht met je vriendje, maar aangezien je geen had neem me niet kwalijk.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    ah right, ik dacht met je vriendje, maar aangezien je geen had neem me niet kwalijk.


    No problemo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    No worries, kisses will come :Y)
    Ik had voor het eerst gezoend toen ik veertien was maar dat was niet bepaald genietend, op mijn vijftiende was het nog een keer gebeurd maar het was beter – al ben ik niet z'n fan van French Kissing of too much detail? :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik was vijftien, en ik heb inmiddels met twee jongens gezoend. Ik vind er tot nu toe nog steeds niks aan. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben bijna 17 en heb ook nog nooit gezoend, maar ik heb zoiets van 'Het komt vanzelf wel.' Dus ik maak me er niet zoveel zorgen om.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see