• Bedankt voor alle hulp ook de mensen wiens cover ik niet heb gekozen!



    Die is het geworden en de credits al verstuurd naar Twisty!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 23:57 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wil wat proberen. :Y) - is er een deadline?


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik geef het op, ik ben hier toch heel slecht in, en de rest is zoo goed!!!!!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Zijn er eisen voor het medallion afgezien van dat het oud moet zijn? (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Markov schreef:
    Ik wil wat proberen. :Y) - is er een deadline?

    Een paar dagen, ik wil eerst ff zien wat iedereen maakt haha :P ik wil mij zo snel mogelijk inschrijven.

    Ephrya schreef:
    Zijn er eisen voor het medallion afgezien van dat het oud moet zijn? (:

    Nee, maar het moet een beetje een magisch uiterlijk hebben


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Ik geloof dat hij zo goed is, maar als jij er iets anders aan wilt zien...

    Nina tot uw dienst! xx


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:



    Ik geloof dat hij zo goed is, maar als jij er iets anders aan wilt zien...

    Nina tot uw dienst! xx
    Ik vind dat het medallion zo verstopt is. :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hajime schreef:



    Die van mij is ook helemaal af nu. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb het idee dat er ergens een fout in zit, ik weet alleen niet waar. Anyway, als je het wat vind zal ik zo meteen de tekst er nog bij zetten.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hahaha, vond ik ook. Waar wil je het liever zien dan? Ik wist niet echt waar het bij kon zonder het idk, midden op haar gezicht te plakken of zo, haha. Uh... geen idee eigenlijk waar hij nog kan komen. Ideëen?


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Hahaha, vond ik ook. Waar wil je het liever zien dan? Ik wist niet echt waar het bij kon zonder het idk, midden op haar gezicht te plakken of zo, haha. Uh... geen idee eigenlijk waar hij nog kan komen. Ideëen?

    Misschien als achtergrond? Of om haar nek (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    niniwa1 schreef:
    Hahaha, vond ik ook. Waar wil je het liever zien dan? Ik wist niet echt waar het bij kon zonder het idk, midden op haar gezicht te plakken of zo, haha. Uh... geen idee eigenlijk waar hij nog kan komen. Ideëen?


    Aan een touwtje rond haar hand?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Ik heb het idee dat er ergens een fout in zit, ik weet alleen niet waar. Anyway, als je het wat vind zal ik zo meteen de tekst er nog bij zetten.

    woah die is amazing!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat vat ik op als iets goeds ^^ Ik zal zo even puzzelen met het lettertype en de titel


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Geeft het als ik dat medaillon morgen fix? Of heb je 'm vanavond nog nodig? Ik ga namelijk zo meteen op restaurant. ^.^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik heb ook wat geprobeerd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus