• Bedankt voor alle hulp ook de mensen wiens cover ik niet heb gekozen!



    Die is het geworden en de credits al verstuurd naar Twisty!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 23:57 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    niniwa1 schreef:
    Mooie naam :) Ik heb de cover gemaakt met alle basisdingen erop (titel, je naam, meisje, achtergrond), maar ik heb moeite met bepalen waar de andere plaatjes en SOTY moeten komen.

    Zo ziet hij er tot nu toe uit:


    Jouw mening? x


    Hij is echt leuk Ninaa (:
    Ik zou de zwarte raaf zo neerzetten dat hij bij haar buik zit, en dan een stukje naar rechts in het zwarte de witte raaf zetten (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb de zwarte raaf wat lichter gemaakt en de witte meer low lights gegeven. Vind je het zo beter? Verder weet ik niet zo goed hoe ik de leegte op kan vullen zonder het heel druk maak... misschien kan ik wat mist toevoegen? Of bomen in de achtergrond?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De raven staan er. Goed zo?


    Nu het medaillon nog ergens... en soty, of course. Gefeliciteerd met die titel, trouwens! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Lizor schreef:
    Ik heb de zwarte raaf wat lichter gemaakt en de witte meer low lights gegeven. Vind je het zo beter? Verder weet ik niet zo goed hoe ik de leegte op kan vullen zonder het heel druk maak... misschien kan ik wat mist toevoegen? Of bomen in de achtergrond?

    bomen zouden geweldig staan! dat vult het op natuurlijke wijze.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)bomen zouden geweldig staan! dat vult het op natuurlijke wijze.

    Okee even kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    niniwa1 schreef:
    De raven staan er. Goed zo?


    Nu het medaillon nog ergens... en soty, of course. Gefeliciteerd met die titel, trouwens! x
    ze staan daar goed, alleen ze hebben een lelijk wit randje rond hen, ga je dat nog weg halen?

    Dankjewel :P maar deze is voor de SOTY2015. Het was afgelopen jaar een prachtige motivatie om te blijven schrijven. Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zou winnen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Tadaaa. Hij is aanklikbaar. Ik kan alles nog veranderen, haha. ;3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 17:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:



    Tadaaa. Hij is aanklikbaar. Ik kan alles nog veranderen, haha. ;3
    Hij is heel gaaf, maar ik zou de titel graag wat groter hebben :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    SOTY erop? De rand ga ik proberen te fixen. :)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Beter? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    De titel is groter. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    Zo zou het beter moeten zijn, maar ik weet niet of het al helemaal in orde is... Wat denk je? De story klinkt trouwens heel interessant, dat had ik nog niet gezegd. x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Oh, wacht. Ik ga even de SOTY | kleiner maken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    Zo. Nou is hij helemaal klaar, hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lizor schreef:
    Beter? (:

    Zeker!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.