"Dit kan de laatste keer zijn dat je haar levend ziet." Dat is wat de opa van mijn vriend vanavond tegen ons zei. En nu, nog geen 6 uur later is het zover. Zijn oma, die al een half jaar ziek was, (noem de naam niet graag.. zes letters, begint met een k) is net overleden. De nieuw jaars-gezelligheid was ook snel voorbij toen het telefoontje van zijn opa kwam met het nieuws.
Het idee dat ze op een betere plek is, waar ze niet meer hoeft te lijden, is een grote troost.
Waarschijnlijk reageer ik niet meer op dit topic tot in de middag, maar ik moest het gewoon even van me af schrijven.
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Goed begin van het nieuwe jaar. Not!
Goed begin van het nieuwe jaar. Not! - Liefde, Vriendschap & Familie
-
1 jan 2015 - 2:481 jan 2015 - 17:54
Purrrfect schreef:
Ah, zo. Maar dan heeft ze het nog wel meegemaakt, vind ik. ^^
(...)
Nou, meegemaakt wil ik niet zeggen. Ze leefde nog wel, maar sliep. En ze kan al dagen niets anders meer dan slapen en liggen. Eten ging al een tijd niet meer en drinken ook amper.Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.
1 jan 2015 - 18:121 jan 2015 - 22:52Wat vervelend om dat vandaag te horen te krijgen.
Mijn condoleances gaan uit naar jou, de familie en vrienden. Ontzettend veel sterkte."If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
1 jan 2015 - 22:56Square schreef:
Oh nee.
Dat is echt ongelofelijk rot. Het is sowieso erg om een dierbare te verliezen, maar het is al helemaal vervelend als dat op een dag als vandaag moet gebeuren. Gecondoleerd en heel veel sterkte aan jou, je vriend, zijn opa en verdere familie. Dit is inderdaad niet de manier waarop je een jaar hoopt te beginnen.We will not be quiet, Stonewall was a riot!
1 jan 2015 - 23:16Wat vreselijk... Precies aan het begin van het jaar. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
2 jan 2015 - 17:35Nogmaals bedankt iedereen (:
Het is wel anders zo, zonder zijn oma. Maar ik ben blij voor haar dat ze niet meer hoeft te lijden en nu bij haar familieleden is die ook al overleden zijn. Daar aa denken maakt het wel wat dragelijker. Het zusje van mijn vriend heeft het er erg moeilijk mee en zijn ouders waarschijnlijk ook. Ik ben toch meer een buitenstaander, al heeft de oma van mijn vriend me wel vaak verteld dat ik er "écht wel bijhoor".
Het is wel een gekkenhuis hier. Zijn opa heeft nu een verlamming in zijn hand en kan die niet meer zo goed gebruiken, dus de anderen hier moeten er steeds heen en dingen voor hem doen. Eten maken (of hij eet bij ons), bij hem slapen, omdat hij er snachts wel eens uit moet.12 jan 2015 - 14:32Dit topic bump ik even, omdat ik het echt erg voor je vind. Gecondoleerd en sterkte!
Don't walk. Run, you sheep, run.
14 jan 2015 - 22:26Beetje late reactie van mij, maar bedankt (:
Het gaat al een stuk beter nu de begrafenis geweest is, al was dat erg emotioneel.
Dat de kist de grond in ging vond ik echt heel erg. Alsof ze toen pas echt verdween.
Het is zo vreemd dat iemand er gewoon niet meer is..[ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:27 ]