Het is officieel, het speeltopic staat online C:
Al zou ik eerst de indelingen en alle personages willen af hebben voor we beginnen.
Aangezien het vorige topic vol heb ik even voor een nieuwe gezorgd.
Link naar het vorige topic:
http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699
Link naar het nieuwe topic:
http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=175
Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.
Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?
Invullijst:
Naam:
Leeftijd:
Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
Karakter:
Uiterlijk:
Extra (eventueel gave):
De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.
Rollen:
Indelingen:
Kamerindeling:
Trainingsindeling:
Huisindeling soldaten Herstel of burgers:
OPGELET
Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.
Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden
Regels:
- Geen perfecte personages
- Geen overdreven gave
- Niet iedereen kan in dezelfde groep
- Ruzies op het praattopic of via mail
- Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
- Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
- Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
- Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
- Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft
Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi
[ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 1:01 ]
Geloof niet alles wat je denkt