• Het leek me leuk om een algemeen topic te maken over Telegram.
    Voor de mensen die telegram niet kennen, het is een gelijkaardige app van Whatsapp.
    Maar het grote voordeel is dat het ook werkt op de computer.

    Ook is het enorm handig om samen een groepschat te maken met mensen op Quizlet die een gedeelde interesse hebben.
    Dit kun je ook hier gerust bespreken.
    Hier kan je ook jouw account plaatsen en met andere Quizletters chatten ^^!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:40 ]


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Omdat sommige mensen Telegram handiger vinden :')


    En veiliger. Ik gebruik liever Telegram in verband met Privacy dan Whatsapp.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    En veiliger. Ik gebruik liever Telegram in verband met Privacy dan Whatsapp.
    Is het veiliger? Sinds wanneer dat?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Is het veiliger? Sinds wanneer dat?


    Sinds Whatsapp alles mag/kan lezen wat je verstuurd, net als je foto's en kan die zelfs gebruiken voor andere doeleindes, je telefoonnummer mogen ze gebruiken voor andere doeleindes, zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sinds Whatsapp alles mag/kan lezen wat je verstuurd, net als je foto's en kan die zelfs gebruiken voor andere doeleindes, je telefoonnummer mogen ze gebruiken voor andere doeleindes, zulke dingen.
    Echt? Omg.
    Zodra ik dan kan, dat ik dingen op mn nieuwe mobiel kan zetten etc., ga ik Telegram downloaden!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.