Hey iedereen
hier komt weer een zeiktopic en alvast sorry voor de spellingfouten, maar dit is met m'n gsm en ik zit te trillen. Voor degene die mijn vorige topics hebben gelezen kunnen het misschien al raden. Met het snijden ca het goed, ik heb met mijn zus gepraat en ben ongeveer drie weken clean. Maar ik kan het hier niet meer aan. Met hier bedoel ik bij mijn vader. Het was vandaag switchdag, we moesten vandaag naar mijn vader. We waren nog geen vijf minuten binnen of mijn kleinste broertje begon al te ruziën met mijn vader. Toen mijn broers dan even weg waren begon mijn vader op mij te zeiken Van heeft die zeug (hij bedoeld mijn ma) u weer zitten opstoken? Ja EA, want die hoer ja niet anders. Toen werd ik weer kwaad. Even later waren mijn broertjes weer thuis en was mijn pa weer in zijn andere bui. En er weer mee aan het lachen. En ff later was hij weer kwaad. Zo gaat het iedere keer. Daarnet kreeg ik ruzie met m'n kleinste broertje en we begonnen weer te vechten. Nu heb ik er weer spijt van. Ik ben het beu om iedere dag aan te horen van mijn pa dat mijn ma een hoer is. Ik ben het beu om alles over Me heen te krijgen. Ik ben het beu dat als mijn broertjes Me beginnen te kloten mijn pa gewoon vrolijk mee doet. Nu in het eerste jaar heb ik al tegen mensen van het clb gezegd hoe de situatie hier is. ZE hebben toen gezegd dar ZE iemand zouden kunnen sturen. Ik heb toen gezegd dat dat niet Kon. Mijn pa zou ZE zo weer buitensturen. Ik wil nog niet weten wat hij dan met mij gaat doen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...
I fake a smile, so I won't let you down