George Weasley
Het bleef voor een tijdje stil terwijl ik maar wezenloos om me heen keek. Het was zo stil waardoor ik me afvroeg of hij zich wel aan het omkleden was waardoor ik hier dus voor niets op deze positie stond, alsof ik boos op hem was. Ik wilde wat vragen maar bleef stil staan toen ik zijn voetstappen hoorde, hoe het harder werd wat aangaf dat hij naar mij toe liep en mij plotseling omdraaide waardoor ik hem aankeek. Nog steeds had hij mijn gewaad aan.
Campbell, ik kan ook naar een andere kamer. Stelde ik voor maar mijn stem haakte al snel weer af toen hij zijn armen achter mijn nek gooide om vervolgens zijn lippen op die van mij te drukken. Lichtjes verbaasd sloot ik maar mijn ogen en kuste ik hem terug. Mijn hart begon wederom sneller te kloppen en begon wat aan mijn borstkast te irriteren wat ik weg probeerde te drukken toen hij veels te snel zijn lippen van die van mij te scheiden en naast mijn mondhoek te plaatsen.
Camp, murmelde ik zachtjes maar hij leek het niet te horen toen hij zijn armen achter mijn nek vandaan haalde. Ik sloot mijn ogen en had het niet in de gaten dat Campbell zijn eigen, in dit geval mijn shirt wat omhoog trok en ik ietwat beschermend wilde gaan protesteren maar mijn verstand verloor en ruw op mijn lip beet toen ik zijn lippen bij mijn nek voelde drukken. Ik deed mijn ogen weer open toen hij afstand nam en, serieus ongewild wilde gaan protesteren voordat hij zijn, alweer, in dit geval mijn shirt over zijn hoofd heen trok en het in mijn armen drukte. Nog even staarde ik ietwat geschrokken naar zijn wond op zijn zij en murmelde nogmaals zijn naam toen zijn lippen ene weg naar mijn hals aflegde en ik het shirt absurd liet vallen toen zijn vingers zich aan de knoopjes van mijn blouse frunnikten tot het openstond en het van mijn schouder afgleed wat me, wederom ongewild kippenvel gaf. En helemaal toen hij zijn handen langs mijn blote zij heen sloot wat mijn binnenste in vuur en vlam liet staan. Mijn hart klopte als een gek tegen mijn borstkast aan, precies op de plek waar Campbell een kus op plantte en ik mijn handen, iets te ruw om zijn middel legde. De monster die sinds gisteravond eindelijk aan het slapen was werd weer wakker. De monster die in mijn maag rustte, de monster van gisteren die begon te brullen toen Campbell dronken was en ik hem kuste. Ik sloot mijn ogen weer en beet iets te ruw op mijn lip voordat ik mijn handen wat door zijn haren liet gaan voordat ik hem wat van me af scheidde om mijn lippen gulzig tegen die van hem aan te drukken. Of het ongewild was of met wil, weet ik niet meer. Alles wat ik kon hopen was dat niemand nu naar binnen zou gaan lopen. Maar alsnog, ik zie dit nog steeds als een doodnormale kus tussen twee geliefden. Hoewel ik zonder de connectie tussen mij en Camp te breken wat achteruit deinsde zodat ik tegen het muur aan kwam en Campbell zo wat meer naar mij toe trok voordat ik mijn lippen van die van hem te scheiden en het een weg naar zijn hals baande. Even bleef ik daar stil voordat ik er een aantal kusjes op begon te planten maar alsof er een storing in mijn lichaam zat, stopte ik wederom en keek weer op naar zijn gezicht voordat ik mijn ogen sloot en nog zachtjes over zijn rug streelde.
hm, misschien moeten we maar naar les.. murmelde ik en opende mijn ogen weer en kon het niet laten en plaatste nog een tedere kus op zijn lippen voordat ik een glimlach tevoorschijn toverde.
George krijgt elke keer een tweede gezicht als Camp hem langer dan tien seconde kust x) misschien kan Leo na Camp zijn post brutaal binnen stormen, dat zal wel erg awkward worden denk ik :D
[ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:36 ]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸