• Wij gaan dus verhuizen, en toen was ik gister zo in dat nieuwe huis om te schilderen en te doen. En toen zaten er dus ook van die kinderen beneden, van mijn leeftijd ongeveer, die zaten de heletijd door het raam naar me te kijken. En toen wou ik dus weer naar huis fietsen, en toen fietste ik dus dat voorstukje uit, en toen gingen ze meteen naar me roepen enzo. Maar ik verstond niet wat ze zeiden enzo, en toen zei ik dus maar niks terug. En toen was er dus ook zo'n meisje die zo zat te roepen: Jaah, ze heeft gewoon geen humor. enzo. En ik heb echt een hekel aan van die kinderen die dan lopen te roepen. En nu lijkt het me ineens een stuk minder leuk om daar te gaan wonen.
    Dat wou ik even kwijt.


    Als je maar een ananas hebt..

    leveloze kinders miss moet je maar even de kat uit de boom kijken ;)
    miss valt et allemaal wel mee
    xoxo

    ik had hetzelfde, ben ook net verhuist enzo...
    Gewoon ff de kat uit de boom kijken, hielp bij mij ook ;]


    -

    De kat uit de boom kijken? Wat is dat :X


    a figment of your imagination

    Het is van hun nogal wanhopig om, als jij net in je nieuwe huis bent, er nog niet eens woont, om dan al te gaan schreeuwen naar je. Zo maak je trouwens ook geen vrienden, lijkt mij.


    blame the bully.

    Als ze zo iets bij mij zouden doen zou ik me middel vinger opsteken. Maja daar heb je niet veel aan nu want je kent dnek ik niemand in die buurt dus. Zo maak je geen vriendjes =D

    Als je met hen kennismaakt zal het wel meevallen.


    A. ikmisje.

    Als ze zo iets bij mij zouden doen zou ik me middel vinger opsteken. Maja daar heb je niet veel aan nu want je kent dnek ik niemand in die buurt dus. Zo maak je geen vriendjes =D

    Nouja, ik heb in deze buurt ook geen vrienden ofzo, want hier wonen alleen kleintjes; Maar ik heb er ook geen zin in om gepest te worden ofzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    ja dat is altijd vet irritand. Vooral als het van die bitchy kinderen zijn --'.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.