• Hallo iedereen! :)
    Voor school moet ik en mijn groepje een onderzoek doen naar het consumentengedrag, en specifiek op een product. Hierbij moeten we een enquête afleggen voor onze doelgroep. Onze doelgroep zijn adolescenten, ouderen, (welvarende) gezinnen. Dat betekend dus iedereen boven de 19 +. Graag willen we hiervoor een groot aantal mensen hebben die onze enquête kunnen invullen! Onderaan staat de link naar de enquëte. Vraag gerust of je moeder,vader, opa, oma, grote broer of zus en/of tante enz. om deze enquête in te vullen! (Meerdere keren een enquête invullen op dezelfde computer is dus geen probleem!) Hoe meer hoe beter! (Overigens is de enquête volkomen anoniem!) Je zou mij en mijn groepje heel erg veel helpen!! Graag ontvang ik dus jou hulp! Hopelijk vul jij, en/of een van je familieleden en/of vrienden onze enquête in! Jullie zouden ons daarmee veel plezier mee doen!
    Als laatste wens ik iedereen fijne fesstdagen toe, en (weer) op een gelukkig jaar! :)

    Groetjes namens mij en mijn groepje! :)

    Link naar de enquête: http://www.survio.com/survey/d/P7E7R0R9N7R7R5E8E

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 22:33 ]


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik heb even de enquete doorgelezen, want ik wilde best aan mijn moeder vragen om hem in te vullen, maar we hebben eigenlijk nooit fruitsap en ik had nog nooit van Hero FairTrade gehoord dus sorry, wij kunnen je niet helpen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat merk ken ik niet, zelfs nooit van gehoord. Ik kan je dus helaas niet helpen. Succes nog!


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Dat merk ken ik niet, zelfs nooit van gehoord. Ik kan je dus helaas niet helpen. Succes nog!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aan de bovenstaande drie: Helaas! Super jammer, maar heel erg bedankt dat jullie toch even de tijd hebben genomen om te kijken!


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Zijn Hero en Fairtrade geen losse merken dan? o.O
    Ik ken het in ieder geval niet op deze manier.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Zijn Hero en Fairtrade geen losse merken dan? o.O
    Ik ken het in ieder geval niet op deze manier.


    Hero opzich is een los merk. Het heeft alleen de keurmerk fairtrade, wat inhoudt dat ze eerlijke handel voeren met derde wereld boeren :).


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Alcyone schreef:
    (...)

    Hero opzich is een los merk. Het heeft alleen de keurmerk fairtrade, wat inhoudt dat ze eerlijke handel voeren met derde wereld boeren :).


    Ah.. Ik ken enkel de Hero jam voor op brood zeg maar ;x


    26 - 02 - '16

    ik heb hem gemaakt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zal proberen hem in te vullen tho.


    26 - 02 - '16

    HarleyQuin schreef:
    ik heb hem gemaakt


    Superrrrr bedankt! Je helpt me er erg mee!!

    Frosty schreef:
    Ik zal proberen hem in te vullen tho.


    Yess, heeeeel erg bedankt!


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Gaudino schreef:
    Ik heb even de enquete doorgelezen, want ik wilde best aan mijn moeder vragen om hem in te vullen, maar we hebben eigenlijk nooit fruitsap en ik had nog nooit van Hero FairTrade gehoord dus sorry, wij kunnen je niet helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gaudino schreef:
    Ik heb even de enquete doorgelezen, want ik wilde best aan mijn moeder vragen om hem in te vullen, maar we hebben eigenlijk nooit fruitsap en ik had nog nooit van Hero FairTrade gehoord dus sorry, wij kunnen je niet helpen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik word over een maand 19, telt dat? ;D


    What would Emma do?