• Ik ben pas begonnen aan Merlin op aanraden van mijn beste vriendin en mijn vader (jaja dat lees je goed) en ik dacht : Q heeft vast en zeker topics, stories etc erover. Het jammere is dat de meeste topics al een jaar niet meer actief zijn.

    Dus zwerven er nog wat fans hier rond?
    Aanraders van stories etc.?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb de serie ooit met mijn familie gekeken, maar we zijn ergens bij seizoen 4 gestrand.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik heb de serie ooit met mijn familie gekeken, maar we zijn ergens bij seizoen 4 gestrand.


    ikzelf heb geen idee waar ik zit aangezien ik die op tv volg maar vanaf volgende week ga ik opnieuw beginnen. online.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Seizoen 1 tot en met 5 gezien, Alexander Vlahos (Mordred) ontmoet en grote fan van de serie.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 15:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben geen fan, maar als we het op school tijdens de Engels les kijken vind ik het wel leuk :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    JasperJordan schreef:
    Seizoen 1 tot en met 5 gezien, Alexander Vlahos (Mordred) ontmoet en grote fan van de serie.


    woohooo dat is een gevonden :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gaudino schreef:
    Ik ben geen fan, maar als we het op school tijdens de Engels les kijken vind ik het wel leuk :)


    voor engels is het ook goed ja, leuker als the tudors hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Alle seizoenen gezien en ben ook een fan c:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ja, ja, ja, ik! Merlin is echt heel erg mijn favoriete serie! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OneColdDay schreef:
    Alle seizoenen gezien en ben ook een fan c:


    Nummer 2! I am very pleased


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik! Alle seizoenen gezien c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    ik vidn het ook leuk! alleen nog niet heel veel gezien


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    nog drie!

    Wie vind het wat om een Merlin fantopic te openen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is er geloof ik al eens geweest, maar ik hou je niet tegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben ook fan (: Heb alles gezien van de serie.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Yes hello!