• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 12:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    De mijne bleef op zijn kont zitten tot ik hem kwam halen.
    Die tamme zak snapt trouwens ook niet hou zijn rad werkt.:W
    Maar is wel echt een mooi en schattig diertje, dat maakt veel goed.(:


    @Kyle
    Jammer.:
    (no_chears)
    En jup, de bal.:Y)


    Oh wauw, opvoeding hoor. ö Ugh mijn trutjes willen altijd alles verkennen. Mijn vriend flikt het telkens om de bal niet goed dicht te doen, loopt er ineens een hamster tussen je benen door. ><' Oh dat rad had ik eruit gehaald, eentje ging er altijd in liggen en dan gewoon echt slapen, en de ander klom via dat naar de tweede verdieping - waar gewoon een luikje zit zodat ze erop kan lopen. Stomme beesten. Ach, die van mij zijn gewoon twee heerlijke dikke retards. Gotta love them. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Oh wauw, opvoeding hoor. ö Ugh mijn trutjes willen altijd alles verkennen. Mijn vriend flikt het telkens om de bal niet goed dicht te doen, loopt er ineens een hamster tussen je benen door. ><' Oh dat rad had ik eruit gehaald, eentje ging er altijd in liggen en dan gewoon echt slapen, en de ander klom via dat naar de tweede verdieping - waar gewoon een luikje zit zodat ze erop kan lopen. Stomme beesten. Ach, die van mij zijn gewoon twee heerlijke dikke retards. Gotta love them. ;D


    Misschien was hij gewoon verlamd van schrik toen hij twee katten naast zich zag.:W Maar die durven niks te doen als ik er bij ben. Ze weten dat ze buiten vliegen.:Y)

    Hij kruipt eronder of gaat erin zitten en zijn eten opeten. Naja, zijn rad. Hij doet ermee wat hij wilt.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dankje, Rani. Beter dat je positief blijft, want je hoofd laten hangen heeft ook niet veel zijn.
    @Kaajl, welcome back!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Misschien was hij gewoon verlamd van schrik toen hij twee katten naast zich zag.:W Maar die durven niks te doen als ik er bij ben. Ze weten dat ze buiten vliegen.:Y)

    Hij kruipt eronder of gaat erin zitten en zijn eten opeten. Naja, zijn rad. Hij doet ermee wat hij wilt.


    Dát klinkt behoorlijk logisch eigenlijk. Haha.
    Jaa, dat natuurlijk wel, maar als die ene klom dan maakte dat ding een vreselijk geluid, en die lichte slaper naast me wordt van elk geluid wakker, dus die lag wakker omdat de hamsters naar boven klommen. Dus jaa, ik had vrij weinig keus.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ga vandaag mijn profiel maar een make over geven denk ik ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vaak tegengekomen, maar blijft leuk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Dát klinkt behoorlijk logisch eigenlijk. Haha.
    Jaa, dat natuurlijk wel, maar als die ene klom dan maakte dat ding een vreselijk geluid, en die lichte slaper naast me wordt van elk geluid wakker, dus die lag wakker omdat de hamsters naar boven klommen. Dus jaa, ik had vrij weinig keus.


    De mijne liggen niet op de kamer, dus dat scheelt.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    De mijne liggen niet op de kamer, dus dat scheelt.:Y)


    Oh deze ook niet, deze liggen beneden, maar op de een of andere manier hoort hij ze toch echt - vooral dat radje. Ik denk dat het een vampier is.


    I'm your little ray of pitch black.

    Misschien een bizar vraagje.

    Ik heb de gewoonte om s'avonds voor het slapen en s'ochtends na het slapen en soms zelfs onbewust tijdens het slapen, te rollen(schudden ook wel genoemd) met mijn hoofd. Dit is niet schadelijk heb ik al gelezen en ik vroeg me af of er meer mensen zijn hier die dit doen of het herkennen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Misschien een bizar vraagje.

    Ik heb de gewoonte om s'avonds voor het slapen en s'ochtends na het slapen en soms zelfs onbewust tijdens het slapen, te rollen(schudden ook wel genoemd) met mijn hoofd. Dit is niet schadelijk heb ik al gelezen en ik vroeg me af of er meer mensen zijn hier die dit doen of het herkennen.


    Je bedoeld als een soort tic?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Je bedoeld als een soort tic?


    Ja, idd, zonder kan ik zelfs niet meer in slaap vallen.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Je hoofd ronddraaien over je schouders? Of wat bedoel je?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, idd, zonder kan ik zelfs niet meer in slaap vallen.:W


    Ik heb ook vaak last van tics, vooral als ik heel moe ben of heel zenuwachtig ben. Het kan niet veel kwaad maar probeer het te onderdrukken, dan is het vanzelf weg ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ugh, ik heb mijn profiel vermoord. Straks maar proberen te maken ;D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 18:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Numenor schreef:
    Je hoofd ronddraaien over je schouders? Of wat bedoel je?


    Dezelfde beweging als je nee schud maar dan zonder te stoppen. Gewoon rollen dus.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!