• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 12:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frosty schreef:
    Ugh ik word zo boos door de stelling van de week. Autisme is geen handicap, for fucks sake.


    Dat is hetzelfde dat mensen ADHD een ziekte noemen. Ik zie het niet als een ziekte. Eerder als een "aandoening". Net zoals andere mensen slechthorend zijn of de andere spraakstoornis hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Dat is hetzelfde dat mensen ADHD een ziekte noemen. Ik zie het niet als een ziekte. Eerder als een "aandoening". Net zoals andere mensen slechthorend zijn of de andere spraakstoornis hebben.


    Exactly en het is geen ziekte, ugh. Ik word zo pissig for real. Mensen hebben vaak een veel te negatief beeld van autisme, terwijl het ook vet veel voordelen heeft. Bij mij wel tenminste.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Exactly en het is geen ziekte, ugh. Ik word zo pissig for real. Mensen hebben vaak een veel te negatief beeld van autisme, terwijl het ook vet veel voordelen heeft. Bij mij wel tenminste.


    Ik weet niet alle voor en nadelen omdat ik geen autisme heb. Toch ben ik er wel nieuwsgierig na en vooral naar de voordelen aangezien het, want zoals jij al zei, het wordt bijna altijd negatief afgestempeld.
    Wat zijn de voordelen ervan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Ik weet niet alle voor en nadelen omdat ik geen autisme heb. Toch ben ik er wel nieuwsgierig na en vooral naar de voordelen aangezien het, want zoals jij al zei, het wordt bijna altijd negatief afgestempeld.
    Wat zijn de voordelen ervan?


    Mensen met autisme zijn vaak best wel intelligent. Ze hebben een goed fotografisch geheugen en/of goed technisch inzicht.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt teleurgesteld, helaas. Ik ben niet aangenomen...


    16 - 09 - '17

    Frosty schreef:
    Ugh ik word zo boos door de stelling van de week. Autisme is geen handicap, for fucks sake.


    Ja, die stelling is wel erg ;s


    16 - 09 - '17

    Ik zou het eerder een mentale stoornis noemen, net zoals dyslexie, dyscalculie, ADHD, DCD, maar ook dingen als hoogbegaafdheid of hoogsensitiviteit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ziggler schreef:
    Ik ben echt teleurgesteld, helaas. Ik ben niet aangenomen...


    Ach, Sylvie, dat vind ik echt sneu voor je. Ik had het je echt gegund. ):


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ziggler schreef:
    Ik ben echt teleurgesteld, helaas. Ik ben niet aangenomen...


    0.0 waarom niet? Voor wat het was, ben je toch echt wel goed? ;o
    Goed dat je niet heel de dag moest blijven, kan je kerstinkopen gaan doen. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Numenor schreef:
    (...)

    Ach, Sylvie, dat vind ik echt sneu voor je. Ik had het je echt gegund. ):


    Achja, het is nu zo. Ik vind het echt wel jammer, het doet een beetje pijn. Ik wilde job heel graag en ik dacht 'Misschien eindelijk werk', maar het allemaal weer te mooi om waar te zijn. Ergens had ik wel verwacht dat ik naar huis mocht gaan. Gelukkig was ik niet alleen, er moesten ook nog twee mannen weg, dus het was al geen faal om als enige te vertrekken. Het stomme was wel dat het in groep gebeurde. Dus iedereen die terug mocht komen moest in groep gaan zitten, dus alles werd zo besproken en dit dat. Vond het echt dom, want ik had bv. soms echt niet de tijd om iets te zeggen, of iemand anders begon al te praten. Iemand kan misschien beter presteren buiten die groep, maar goed. Het is nu zo, niks aan te veranderen. Ik ga maar weer actief op zoek naar werk en solliciteren. Ik kan nu wel zeggen dat ik die uren voor niks heb besteden aan die shit, maarja, voor hetzelfde geld was ik er wel bij.


    16 - 09 - '17

    Vergilius schreef:
    (...)

    0.0 waarom niet? Voor wat het was, ben je toch echt wel goed? ;o
    Goed dat je niet heel de dag moest blijven, kan je kerstinkopen gaan doen. ^^


    Ik krijg nog telefoon met feedback omdat ze het niet voor de hele groep wilden zeggen. Ik ben benieuwd.
    En ja, toch nog iets leuks aan mijn dag, haha. Want anders zat ik daar serieus nog een hele namiddag ook.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik krijg nog telefoon met feedback omdat ze het niet voor de hele groep wilden zeggen. Ik ben benieuwd.
    En ja, toch nog iets leuks aan mijn dag, haha. Want anders zat ik daar serieus nog een hele namiddag ook.


    Okay, bekijk het zo: het lot wilde niet dat je daar ging werken. Het heeft iets beters in petto ^.^
    Haha :'D ga goed winkelen, meis!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Okay, bekijk het zo: het lot wilde niet dat je daar ging werken. Het heeft iets beters in petto ^.^
    Haha :'D ga goed winkelen, meis!


    Haha, hopen dat het lot goed bezig is xp
    Zal ik zeker doen (:


    16 - 09 - '17

    Omdat dit voor iemand geen fijn nieuws is zet ik het in een spoiler.

    Ik werd deze morgen gebeld door een uitkies bureau van Colruyt om te zeggen dat ik geselecteerd ben om te gaan werken in Bio Planet als winkel medewerker ^^ Ik kan het gewoon niet geloven, na al die tijd dat ik zo hard op zoek was en zo veel negativiteit had, bellen ze me op een morgen wanneer ik echt net meer aan werk dacht. Ik lag nog wel te slapen, maar ik moest terug bellen en als ik binnen een week niet terug belde, dan werd mijn functie geschrapt. Dus ik had een half uurtje terug gebeld en ik moest dan mijn functie doorgeven en mijn naam en ze zei toen dat er een foutje was, want mijn naam was nergens te vinden. Ik was zo bang, maar ze had mijn naam verkeerd in de computer getypt. Dus nu mag ik op 14 januari testen gaan afleggen in Antwerpen, wat best ver voor me is. Maar ik ben nu zo gelukkig, niet normaal! Ik hoop wel niet dat ik hetzelfde krijg als Sylvie, want dan ga ik echt huilen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Waarom noemen mensen autisme nou weer een handicap. For fucks sake, ik ben niet gehandicapt!


    26 - 02 - '16