• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 12:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Simoni schreef:
    Omdat dit voor iemand geen fijn nieuws is zet ik het in een spoiler.
    Ik werd deze morgen gebeld door een uitkies bureau van Colruyt om te zeggen dat ik geselecteerd ben om te gaan werken in Bio Planet als winkel medewerker ^^ Ik kan het gewoon niet geloven, na al die tijd dat ik zo hard op zoek was en zo veel negativiteit had, bellen ze me op een morgen wanneer ik echt net meer aan werk dacht. Ik lag nog wel te slapen, maar ik moest terug bellen en als ik binnen een week niet terug belde, dan werd mijn functie geschrapt. Dus ik had een half uurtje terug gebeld en ik moest dan mijn functie doorgeven en mijn naam en ze zei toen dat er een foutje was, want mijn naam was nergens te vinden. Ik was zo bang, maar ze had mijn naam verkeerd in de computer getypt. Dus nu mag ik op 14 januari testen gaan afleggen in Antwerpen, wat best ver voor me is. Maar ik ben nu zo gelukkig, niet normaal! Ik hoop wel niet dat ik hetzelfde krijg als Sylvie, want dan ga ik echt huilen.


    Het hoeft toch niet in een spoiler omdat ik slecht nieuws heb gehad? Ik ben heel blij voor je, Rani! Ik gun het je echt, hopelijk lukt het jou wel om een job te krijgen!


    16 - 09 - '17

    Frosty schreef:
    Waarom noemen mensen autisme nou weer een handicap. For fucks sake, ik ben niet gehandicapt!


    Die mensen weten zelf niet beter. Het is altijd zo jammer dat er op alles namen wordt geplakt die niet eens terecht zijn. Waar is het respect?


    16 - 09 - '17

    Ik zag het trouwens op facebook, Sylvie, van je sollicitatie. Jammer! ;c

    Keep up the good work, Rani. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brego schreef:
    Ik zag het trouwens op facebook, Sylvie, van je sollicitatie. Jammer! ;c

    Keep up the good work, Rani. c:


    Ja jammer, maarja.


    16 - 09 - '17

    nou ja, afgezien van de voordelen en nadelen van autisme is het, als je puur naar de definitie kijkt, een stoornis, en dat ligt qua definitie redelijk dicht bij verstandelijke handicap, dus ik snap die benaming wel. Betekent niet dat ik autisten zie als gehandicapten of zo, ik redeneer alleen vanuit de mensen die het zo verwoorden.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    nou ja, afgezien van de voordelen en nadelen van autisme is het, als je puur naar de definitie kijkt, een stoornis, en dat ligt qua definitie redelijk dicht bij verstandelijke handicap, dus ik snap die benaming wel. Betekent niet dat ik autisten zie als gehandicapten of zo, ik redeneer alleen vanuit de mensen die het zo verwoorden.


    Dat kan wel kloppen, maar ik kan ook heel goed begrijpen dat mensen met autisme dit kwetsend vinden om zo gezien te worden.


    16 - 09 - '17

    @Sylvie sure, ik ook. Maar het hoeft dus niet per se een waardeoordeel te zijn. Het is gewoon een benaming overgenomen uit de woordenboeken, om het zo te zeggen.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie sure, ik ook. Maar het hoeft dus niet per se een waardeoordeel te zijn. Het is gewoon een benaming overgenomen uit de woordenboeken, om het zo te zeggen.


    Da's waar, maar goed.


    16 - 09 - '17

    Er zullen altijd dingen zijn die anderen pijn doen. Ik heb op de harde manier geleerd het niet te persoonlijk op te nemen, dus dat zouden anderen dan ook niet moeten doen. Life sucks, people suck... Maar oké, het is shit voor mensen die autisme hebben en dan zo genoemd worden, maar hetzelfde geldt voor mensen die iets akeligs mee hebben gemaakt en de reacties die daar soms op vallen. Dus ach. Iedereen heeft zo zijn problemen, het is kut, maar het zij zo. Dat wil niet zeggen dat het altijd even leuk is.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Er zullen altijd dingen zijn die anderen pijn doen. Ik heb op de harde manier geleerd het niet te persoonlijk op te nemen, dus dat zouden anderen dan ook niet moeten doen. Life sucks, people suck... Maar oké, het is shit voor mensen die autisme hebben en dan zo genoemd worden, maar hetzelfde geldt voor mensen die iets akeligs mee hebben gemaakt en de reacties die daar soms op vallen. Dus ach. Iedereen heeft zo zijn problemen, het is kut, maar het zij zo. Dat wil niet zeggen dat het altijd even leuk is.


    Dat is ook wel weer waar.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Dat is ook wel weer waar.


    Was overigens niet ter aanval bedoeld.
    Jaa, daarom. Voor Erieka is het natuurlijk wel enorm vervelend nu, dat zal ik niet tegen durven spreken. Maar dit is iets dat ik recentelijk heb meegemaakt, en het heeft geen zin om er te lang over in te zitten, daarmee heb je enkel jezelf. En dat is uiteraard makkelijk praten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Was overigens niet ter aanval bedoeld.
    Jaa, daarom. Voor Erieka is het natuurlijk wel enorm vervelend nu, dat zal ik niet tegen durven spreken. Maar dit is iets dat ik recentelijk heb meegemaakt, en het heeft geen zin om er te lang over in te zitten, daarmee heb je enkel jezelf. En dat is uiteraard makkelijk praten.


    Ik begrijp je helemaal.


    16 - 09 - '17

    @Sylvie ik vind het heel sterk van je dat je dan toch zo positief daar mee omgaat (: Mijn zus daaraan tegen kon mijn hoofd in slaan, toen ze het hoorde. Zij heeft daar ook gesolliciteerd en zij vind het helemaal niet prettig.
    Dank je wel Mir! And i will (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik wil huilen!
    Ben naar zo'n kapperswinkel geweest om haarverf te kopen, want mijn haarkleur is een mengelmoes van drie kleuren inmiddels en dat vind ik niet zo mooi. Blijkt het dat het daar niet kon en de kapper bij mij in de stad zit hartstikke dicht. Nu moet ik met half uitgegroeid en lelijk gekleurd haar door de kerst :C


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Ik wil huilen!
    Ben naar zo'n kapperswinkel geweest om haarverf te kopen, want mijn haarkleur is een mengelmoes van drie kleuren inmiddels en dat vind ik niet zo mooi. Blijkt het dat het daar niet kon en de kapper bij mij in de stad zit hartstikke dicht. Nu moet ik met half uitgegroeid en lelijk gekleurd haar door de kerst :C


    Typische vrouwendingen.:W
    Maar inderdaad best sel rot.(ni_chears)


    Queer zijn is gewoon alles