• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 12:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ziggler schreef:
    Jarne! :D


    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ziggler schreef:
    (...)

    Mooi.
    Inderdaad... Die vrouw zei dat er weer een gesprek komt en dat ze een rollenspel gaan doen (zal soort test zijn). Voor de rest heb ik eigenlijk geen idee, dus het wordt een beetje afwachten. Ik zit daar met iedereen die terug mocht komen en dan krijgen we te horen wie door is en wie niet.

    @Sarita, hoi!


    Een rollenspel is inderdaad altijd nodig bij een Callcenter, om te zien hoe je het aan de telefoon doet. c: Zelf kan ik dat dus echt niet hé, in een callcenter. Ik kan niet eens mijn vriend bellen zonder dat ik zenuwachtig ben. Ik heb echt een hekel daaraan. Haha. Maar het komt vast goed, zij hebben meestal wel veel mensen nodig, dus dat scheelt.

    Haaai beide. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Hahahahhahah :')


    Heb jij mijn PB al gekregen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Heb jij mijn PB al gekregen?


    Nee?


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Nee?


    Komt ie!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ambrose schreef:
    (...)

    Een rollenspel is inderdaad altijd nodig bij een Callcenter, om te zien hoe je het aan de telefoon doet. c: Zelf kan ik dat dus echt niet hé, in een callcenter. Ik kan niet eens mijn vriend bellen zonder dat ik zenuwachtig ben. Ik heb echt een hekel daaraan. Haha. Maar het komt vast goed, zij hebben meestal wel veel mensen nodig, dus dat scheelt.

    Haaai beide. ;D


    Ik heb daar geen problemen mee. Toen die vrouw mij belde om te vragen of ik nog op zoek was naar werk en ze me vragen stelde over het werk, ging het heel vlot. Ik heb op stage dan ook geleerd om de telefoon op te nemen, dus ik ben het wel een beetje gewoon. Nu hopen dat het morgen zo goed gaat als het op stage altijd ging en zo.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik heb daar geen problemen mee. Toen die vrouw mij belde om te vragen of ik nog op zoek was naar werk en ze me vragen stelde over het werk, ging het heel vlot. Ik heb op stage dan ook geleerd om de telefoon op te nemen, dus ik ben het wel een beetje gewoon. Nu hopen dat het morgen zo goed gaat als het op stage altijd ging en zo.


    Vast wel, gewoon niet je zenuwen je laten overwinnen. Je wilt graag werken, dus dat komt vast goed. Je straalt sowieso enthousiasme uit, en dat vinden ze fijn. Maar er gaat hier zeker een kaarsje branden - iets dat ik van mijn oma heb overgekregen, haha! Van hoe laat tot hoe laat?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Vast wel, gewoon niet je zenuwen je laten overwinnen. Je wilt graag werken, dus dat komt vast goed. Je straalt sowieso enthousiasme uit, en dat vinden ze fijn. Maar er gaat hier zeker een kaarsje branden - iets dat ik van mijn oma heb overgekregen, haha! Van hoe laat tot hoe laat?


    Ik had donderdag ook zenuwen en toen ging het nog goed, dus het zal nu ook wel goed komen met die zenuwen. We zullen zien wat het gaat geven. Dankjewel, dat is heel erg lief van je, maar dat hoeft niet. Kaarsjes branden komt bij mij altijd negatief uit heb ik de indruk, geen idee hoe dat komt. Vroeger gingen wij altijd een kaarsje branden in Scherpenheuvel en dan werden we altijd ziek, heel erg vreemd allemaal. Het begint om 8.30 uur, maar ik heb geen idee tot hoe laat.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik had donderdag ook zenuwen en toen ging het nog goed, dus het zal nu ook wel goed komen met die zenuwen. We zullen zien wat het gaat geven. Dankjewel, dat is heel erg lief van je, maar dat hoeft niet. Kaarsjes branden komt bij mij altijd negatief uit heb ik de indruk, geen idee hoe dat komt. Vroeger gingen wij altijd een kaarsje branden in Scherpenheuvel en dan werden we altijd ziek, heel erg vreemd allemaal. Het begint om 8.30 uur, maar ik heb geen idee tot hoe laat.


    Oh, nou dan doe ik het inderdaad maar niet. x; Oh lekker vroeg ook, is het ver reizen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Oh, nou dan doe ik het inderdaad maar niet. x; Oh lekker vroeg ook, is het ver reizen?


    Duimen zal ook wel helpen en af en toe eens aan me denken, haha. Nee, het is vijf à tien minuten van mijn thuis.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Duimen zal ook wel helpen en af en toe eens aan me denken, haha. Nee, het is vijf à tien minuten van mijn thuis.


    Haha, ik zal zo nu en dan als ik eraan denk duimen, goed? ;D Kaarsje laten we maar lekker achterwegen want tja, ongeluk gunnen is ook weer zo gemeen. Maar ooooh... lekker! Nu hoop ik het helemaal voor je. Lekker hoor. ö


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Haha, ik zal zo nu en dan als ik eraan denk duimen, goed? ;D Kaarsje laten we maar lekker achterwegen want tja, ongeluk gunnen is ook weer zo gemeen. Maar ooooh... lekker! Nu hoop ik het helemaal voor je. Lekker hoor. ö


    Goed, haha, thank you! Tenzij je zo gemeen zou zijn, maar dat hoop ik niet, haha. Dankje xp


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Goed, haha, thank you! Tenzij je zo gemeen zou zijn, maar dat hoop ik niet, haha. Dankje xp


    Nah. over het algemeen ben ik best vriendelijk hoor, haha. You're welcome. ;D Sowieso ben ik morgen niet op, dus ik kan je net zo goed nu al geluk wensen. Asociaal dat de anderen dat hier niet doen hoor. xd HINT HINT.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Nah. over het algemeen ben ik best vriendelijk hoor, haha. You're welcome. ;D Sowieso ben ik morgen niet op, dus ik kan je net zo goed nu al geluk wensen. Asociaal dat de anderen dat hier niet doen hoor. xd HINT HINT.


    Dankjewel.
    Haha.


    16 - 09 - '17

    Ugh ik word zo boos door de stelling van de week. Autisme is geen handicap, for fucks sake.


    26 - 02 - '16