• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 21:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kut.


    I'm your little ray of pitch black.

    HELL FUCKING YEAH, MATE. KORRASAMI! KORRASAMI! KORRASAMI!


    kindness is never a burden.

    Dammit.


    help

    Ugh, Erieka, herpak jezelf.. Niet emotioneel worden door het zielige einde van een spel :/


    26 - 02 - '16

    And yet I keep hoping. Ik doe het niet meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jezus, ik hoef niet telkens alles te staken voor jou hoor.
    Ugh, ik heb echt te weinig broeken. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga er nu maar van uit dat ik zondag gewoon kan inchecken bij de NS met een OV waar nog iets van 6,5 euro op staat met automatisch opwaarderen van 20 euro met te weinig saldo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oké, dat je af en toe even een beetje vuurwerk afsteekt vind ik prima, maar het klinkt nu alsof jullie de hele voorraad er doorheen aan het gooien zijn? Oh well, kunnen mn honden er alvast een beetje aan wennen.

    Edit: oh wacht, volgens mij zijn ze iets aan het vieren bij de bouwmarkt hier in de buurt :')

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 19:42 ]

    Doet bij andere popcorntime het ook niet? (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ragnarsson schreef:
    HELL FUCKING YEAH, MATE. KORRASAMI! KORRASAMI! KORRASAMI!


    OMG! SAME!
    #dead


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    whaha, na eeuwig gespam van irritant persoon eens fijn terug gespammt met vriendin
    succes met die 100 foto`s (A)


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    At this moment I feel like not wanting to be alive anymore, but not wanting to be dead either.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ungoliant schreef:
    Oké, dat je af en toe even een beetje vuurwerk afsteekt vind ik prima, maar het klinkt nu alsof jullie de hele voorraad er doorheen aan het gooien zijn? Oh well, kunnen mn honden er alvast een beetje aan wennen.

    Edit: oh wacht, volgens mij zijn ze iets aan het vieren bij de bouwmarkt hier in de buurt :')


    Een bouwmarkt die iets viert? Verklaard dat lawaai...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Why, the 100, why. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Papa, reageer nu. Ik ben bezorgd, puh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.