• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler/q] • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    [q]JasperJordan
    • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 19:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Ziggler schreef:
    (...)

    Dankje!
    Customer experience advisor. Dat is bij Telenet, zo'n hoe noem je dat? Internetproviderding? Als je dan problemen hebt met je internet, digitale tv of telefoon, dan kan je daarnaartoe bellen.


    Zoals Tele2, ziggo en dat soort dingetjes. Leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verveeld tot in de eeuwigheid.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben best blij;

    Daarnet een gesprek met mijn ouders, mijn coach en maatschappelijk werker over de opleiding en iedereen was best positief over het stoppen van de opleiding, alleen wel dat ik werk moet vinden om de tijd te overbruggen. Nu gaat mijn coach dus proberen te regelen dat ik alleen Nederlands, Engels, rekenen en L&B hoef te volgen en tijden alle ICT vakken in het studielandschap mag zitten. Ik hoop dat het door kan gaan en dat ik snel wat werk kan vinden zodat ik van school af kan gaan. *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Ik ben best blij;

    Daarnet een gesprek met mijn ouders, mijn coach en maatschappelijk werker over de opleiding en iedereen was best positief over het stoppen van de opleiding, alleen wel dat ik werk moet vinden om de tijd te overbruggen. Nu gaat mijn coach dus proberen te regelen dat ik alleen Nederlands, Engels, rekenen en L&B hoef te volgen en tijden alle ICT vakken in het studielandschap mag zitten. Ik hoop dat het door kan gaan en dat ik snel wat werk kan vinden zodat ik van school af kan gaan. *O*


    Dan wens ik jou alvast succes want werk vinden is geen makkie (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    Dan wens ik jou alvast succes want werk vinden is geen makkie (:


    Dat klopt, ben al twee jaar bezig (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Dat klopt, ben al twee jaar bezig (no_chears)


    Twee jaar Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    Twee jaar Ö


    Tja... al zes afwijzingen van Kruidvat, drie van Trekpleister, bij Lidl een sollicitatie gehad en niet aangenomen, twee afwijzingen Blokker, PostNL had geen wijk meer beschikbaar toen ze me belden was deze nét bezet en nog een aantal die ik niet kan herinneren. Echt zwaar khut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Tja... al zes afwijzingen van Kruidvat, drie van Trekpleister, bij Lidl een sollicitatie gehad en niet aangenomen, twee afwijzingen Blokker, PostNL had geen wijk meer beschikbaar toen ze me belden was deze nét bezet en nog een aantal die ik niet kan herinneren. Echt zwaar khut.


    I feel you. Ik ook twee keer bij Colruyt, één keer bij Wibra, één keer bij een chocolade bar, twee keer bij Lidl, één keer bij Albert Hijen, één keer bij Bio Planet, twee keer Delhaze. En bij sommigen heb ik nog niet eens een antwoord gehad.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    I feel you. Ik ook twee keer bij Colruyt, één keer bij Wibra, één keer bij een chocolade bar, twee keer bij Lidl, één keer bij Albert Hijen, één keer bij Bio Planet, twee keer Delhaze. En bij sommigen heb ik nog niet eens een antwoord gehad.


    Jup... het is vreselijk deze tijd. Ik ga in Januari gewoon bij winkels langs want veel mensen nemen ontslag na december en zo (> Hopelijk zit daar wat tussen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Jup... het is vreselijk deze tijd. Ik ga in Januari gewoon bij winkels langs want veel mensen nemen ontslag na december en zo (> Hopelijk zit daar wat tussen.


    Vreselijk.. Dat ga ik ook eens proberen!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    - MT.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Zoals Tele2, ziggo en dat soort dingetjes. Leuk!


    Dat ken ik niet, maar goed xp
    Jij trouwens succes!


    16 - 09 - '17

    Vandaag was hectisch en ik ben echt erg moe nu


    26 - 02 - '16

    Wie van jullie heeft zo'n tram in Nederland gezien?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    Wie van jullie heeft zo'n tram in Nederland gezien?



    Omg. Hahahaha :'D Belgieër hier, maar toch grappig.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys