• Hallo allemaal
    Zoals in de titel vermeld staat, zoek ik hulp om een enquête in te vullen. Mijn zusje moet een onderzoek doen naar een zelfgekozen onderwerp. Zij heeft gekozen voor het onderwerp: Aandachtstekortstoornissen (ADHD en ADD).
    Ze wil graag weten welke invloed aandachtstekortstoornissen heeft op het dagelijks leven van een jongere tussen de 16 en 19 jaar. Ze moet minstens 68 enquêtes hebben en kan dus alle hulp gebruiken.
    Bij deze roep ik jullie hulp in.

    Ben je tussen de 16 en 19 jaar? heb je een aandachtstekortstoornis? Dan is jouw hulp zeer welkom!
    Behoor je niet tot deze criterium, maar ken je wel mensen. Delen is evenzeer welkom!

    Mijn zusje zal jullie eeuwig dankbaar zijn!

    De link!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2020 - 19:46 ]


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik heb de enquête doorgestuurd naar iemand met ADD ;-)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had nog wat credits over en heb er dit topic mee in de spotlight gezet. Hopelijk krijg je zo wat extra respons. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik had nog wat credits over en heb er dit topic mee in de spotlight gezet. Hopelijk krijg je zo wat extra respons. ^^

    Ontzettend bedankt!!!! _O_


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    nerveus schreef:
    Ik heb de enquête doorgestuurd naar iemand met ADD ;-)

    Heel erg bedankt!!! (flower)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things