• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler/q] • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    [q]JasperJordan
    • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 19:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Vergilius schreef:
    (...)

    Whahaha. omg. Stakingen zijn misschien nog wel grappig. ^^
    Nja, niet voor die personen, maar toch voor mij nu.


    Ik word er niet bepaald blij van als er toch niets veranderd... Ook al kan je er af en toe goed mee lachen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel, best zielig voor die mensen eigenlijk, maar Hippopotomonstrosesquippedaliofobie blijft de leukste. Dit is namelijk de benaming voor een angst voor lange woorden... x'D


    "Welke ziekte heb jij?" ""Aaaaaaaah! Neeeeeeeee!"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Numenor schreef:
    (...)

    "Welke ziekte heb jij?" ""Aaaaaaaah! Neeeeeeeee!"


    :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, ik zag juist een verhaal - met een sterk plot, hoor, daar niet van, maar waarin stond dat iemand zijn leven als een indian summer binnenkwam. I wouldn't like that, at all.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JasperJordan schreef:
    Anatidaephobia: De angst dat een eend, waar dan ook, naar je kijkt. Wattef- hahahah...


    Dat is de naam van Julia! c:


    wat was dit ookalweer

    Numenor schreef:
    Haha, ik zag juist een verhaal - met een sterk plot, hoor, daar niet van, maar waarin stond dat iemand zijn leven als een indian summer binnenkwam. I wouldn't like that, at all.


    Een wat? ;x


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Een wat? ;x


    Indian Summer.
    In de volksmond bekend als een warme/milde herfst, maar is afkomstig van de Europeanen die Amerika binnenvielen en iedereen begonnen uitmoorden, tijdens de ontdekkingsreizen. So I actually wouldn't want that somebody entered my life like an Indian Summer. ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 11:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Numenor schreef:
    (...)

    Indian Summer.
    In de volksmond bekend als een warme/milde herfst, maar is afkomstig van de Europeanen die Amerika binnenvielen en iedereen begonnen uitmoorden, tijdens de ontdekkingsreizen. So I actually wouldn't want that somebody entered my life like an Indian Summer. ^^


    Ah zo :Y)
    Nope, slecht idee. c:


    wat was dit ookalweer

    Ik krijg alweer zenuwen, drie uur komt dichterbij, net nu ik zieker ben geworden ;(


    16 - 09 - '17

    Ik heb pauze, hehe... mag ook wel als je om tien over acht al begint (:


    26 - 02 - '16

    Tamaraaa, mag I'm Not the Only One < Sam Smith op de lijst?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    O yeah! Mijn stageverslag is zowat af.
    Mijn begeleider moet nog nalezen of ik alle aanpassingen heb gedaan en dan is het klaar.
    Ik ben echt zo trots op mezelf dat ik vandaag genoeg concentratie had om een groot deel van het verslag af te schrijven.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 16:39 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben zo blij dat de sollicitatie er op zit! Het ging echt goed! Ik moest eerst een test op de computer doen, enkele vragen beantwoorden, dan had ik het sollicitatiegesprek en uiteindelijk mocht ik met een werknemer even meevolgen hoe het werk ging. Die vrouw was heel aardig, zei dat ik motiverend was en zo. Ik mag maandag terug gaan, dan hoor ik of ik aangenomen wordt of niet. Spannend, ik hoop dat het zo is, want die job lijkt me echt heel erg leuk.


    16 - 09 - '17

    Heel goed Sylvie!
    Wat is het voor baan trouwens?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Heel goed Sylvie!
    Wat is het voor baan trouwens?


    Dankje!
    Customer experience advisor. Dat is bij Telenet, zo'n hoe noem je dat? Internetproviderding? Als je dan problemen hebt met je internet, digitale tv of telefoon, dan kan je daarnaartoe bellen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 18:38 ]


    16 - 09 - '17