• Heey lieve Q-genootjes!

    In 2012 moest ik een profielwerkstuk schrijven; zonder mocht ik mijn VWO-diploma niet halen. Ik wilde toen graag iets met schrijven doen en uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om mijn PWS te doen over het schrijven van een goed boek. Ik heb me beperkt tot chicklits, maar ben erachter gekomen dat alles wat ik ontdekt heb, eigenlijk ook toepasselijk is op andere verhalen.

    Voor mijn werkstuk heb ik acht Nederlandse chicklitschrijfsters geïnterviewd (via de mail en met één van hen heb ik anderhalf uur geskyped) en dat in combinatie met de 'theoretische' research (het lezen van boeken over schrijven) leidde tot een 8 op mijn eindresultaat. Mijn docente vertelde mij dat het een goed en sterk verhaal was en daarom heb ik besloten om mijn resultaten niet langer voor mezelf te houden, maar met jullie te delen.

    Ik ben nu op zoek naar een leuke titel. Als ik ergens slecht in ben, dan is dat titels, dus ik kan jullie hulp goed gebruiken! Ook zoek ik een cover, omdat ik dat toch wel heel leuk vind. Ik heb eigenlijk geen eisen voor de cover; leef je uit!

    Groetjesss
    Marjanne.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    NoStranger schreef:
    Geef me een seintje als je begint!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    NoStranger schreef:
    Geef me een seintje als je begint!

    Me too please?

    Waarom doe je niet gewoon "Hoe schrijf je een goed verhaal?"
    Of
    "Het geheim tot het schijven van een goed verhaal."

    Schrijven, hoe moeilijk kan het zijn?

    How does that sound? :Y) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal iedereen inseinen als ik begin! Ik heb nu eerst tentamens, dus dat gaat natuurlijk voor ;). Ik vind het in ieder geval lief van jullie dat jullie zo goed meedenken en ik kan er ook echt wel wat mee!

    Dus dan heb ik ook nog even om na te denken over een titel, haha! Is er toevallig ook iemand die een cover zou kunnen/willen ontwerpen? :$

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 11:31 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain