• Heleu. Plaats hier je onzin dingen, spreek dingen af of vertel gewoon dat je blij bent met je twee uur uitval oid.

    Bondgenootschap 1, Careers:
    - Wolf Donaghue Griffith
    - Emily Hanna Jones
    - Activa Alana Rycoma

    Bondgenootschap 2:
    - Alison Lily McCallie
    - Jace Matthew McCallie

    Bondgenootschap 3:
    - Archibald "Archie" Ravor
    - Shealyn Jonah Rash
    - Madeline 'Mady' Troian Parker
    - Elise Tris Adams

    Bondgenootschap 4:
    - Lucassem 'Lucas' Maxwell Rivers
    - Cashmere 'Cassy' Lauren O'Delane

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 12:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Is er trouwens iemand die me een plezier wilt doen en Ali licht verwonden :')

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 20:28 ]


    -

    Mhm, anders kan ik zo meteen mijn post wel zo aanpassen dat ze beide op weg zijn naar dezelfde bijl en uiteindelijk Archie meegaat naar Kay of iets dergelijks, waarna Madeline en Elise er later bijkomen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    TheHangingTree schreef:
    Is er trouwens iemand die me een plezier wilt doen en Ali licht verwonden :')[/quote

    Wolf? :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Mhm, anders kan ik zo meteen mijn post wel zo aanpassen dat ze beide op weg zijn naar dezelfde bijl en uiteindelijk Archie meegaat naar Kay of iets dergelijks, waarna Madeline en Elise er later bijkomen?


    Ik dacht; hij steelt hem sneaky, then they fight en dan stelt een van de twee een bondgenootschap voor


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Ik dacht; hij steelt hem sneaky, then they fight en dan stelt een van de twee een bondgenootschap voor


    Das ook goed :3 Alleen dan moet hij het voorstellen, want Shea gaat er denk ik niet zelf mee komen :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    (...)

    Das ook goed :3 Alleen dan moet hij het voorstellen, want Shea gaat er denk ik niet zelf mee komen :')


    Misschien dat Elise/Mady dan wordt aangevallen door een random persoon en dat Elise/Mady diegene dan vermoord? En dat zij dan bondgenoten worden en dat Archie en Mady sowieso bondgenoten zijn door hun district?


    -

    Is goed!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ephrya schreef:
    TheHangingTree schreef:
    Is er trouwens iemand die me een plezier wilt doen en Ali licht verwonden :')[/quote

    Wolf? :3


    Go ahead (:


    -

    Okay!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Gepost met Archie én Declan c: #proud (cool)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Jonah is bij Archie! Wolf komt later.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Kaay
    Eventjes tussendoor, Mady gaat ook een bijl halen he (: maar wel ergens anders


    “A queen will always turn pain into power.”

    NecklessOfHope schreef:
    Gepost met Archie én Declan c: #proud (cool)

    Goed bezug (Y)
    Maar hoe doen we het nou precies? En ik dacht dat Jonah een bondgenootschap zou gaan vormen met Kay? #confused


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben het er ook mee eens! Ik ben nu met mn post bezig (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Als Mashton het er mee eens is gaan Kay en Jo dus zo met Archie mee (Anders blijft het op bitchfight (cool)) en even later dus Mady, waarna Elise erbij komt als ik het goed begreep.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.