Mwuahaha wij hebben pas in de bovenbouw toesteken. Voor dit jaar zit ik nog lekker vast aan de projectweken die vooral bestaan uit kloten. Echt hoor, onze klas kan niet meer ergens heen zonder dat er een ambulance moet komen.. Twee jaar geleden, in de eerste, gingen we op de fiets naar hoorn, wordt zo'n person uit mijn klas aangereden/rijd hij een oudere man zonder helm op scooter aan. Ambulance moest komen, die man had een hoofdwond, jongen uit mijn klas lichte wondjes ofzo. En vorig jaar, in de tweede, gingen we leuk naar amsterdam. Eerst naar het rijksmuseum en daarna door A'dam zelf klooien en interviews houden. Tpen we klaar waren gingen we naar dat mini skate-helling ding vlak bij t museum, kwamen twee kleuterklassen en we gingen al die ukkies er op helpen omdat ze er niet op kwamen. Zelf gewoon dr op rennen als de kleuters die we zijn. Vile een jongen uit m'n klas met zijn arm op de rand, werd helemaal bleek enzo. Ambulance komt. Nare breuk op twee plekken. Echt, het was heel eng om te zien, hij was zelf ook helemaal bleek enzo. Maar eerst pakte 'ie nog z'n tas en wou die weglopen, maar toen zakte die in en werd ie bleek en greep ie naar z'n arm enzo.
Concluse: Wij kunnen de school niet verlaten want elk jaar komt er een ambulance. :')
take me back to the basics and the simple life