• Heleu. Plaats hier je onzin dingen, spreek dingen af of vertel gewoon dat je blij bent met je twee uur uitval oid.

Bondgenootschap 1, Careers:
    - Wolf Donaghue Griffith
    - Emily Hanna Jones
    - Activa Alana Rycoma

Bondgenootschap 2:
    - Alison Lily McCallie
    - Jace Matthew McCallie

Bondgenootschap 3:
    - Archibald "Archie" Ravor
    - Shealyn Jonah Rash
    - Madeline 'Mady' Troian Parker
    - Elise Tris Adams

Bondgenootschap 4:
    - Lucassem 'Lucas' Maxwell Rivers
    - Cashmere 'Cassy' Lauren O'Delane

[ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 12:47 ]

take me back to the basics and the simple life

Piaffe schreef:
    (...)

Iedereen is ziek. (cat)

Ik geloof dat gewoon half Nederland op dit tijdstip ziek is.. een week voor de kerstvakantie enzo

-

Piaffe schreef:
    (...)

Iedereen is ziek. (cat)

Dat las ik idd. Is wel gezelliger dan alleen ziek zijn. :]

She was always looking for more..

I know. Ziek zijn is wel kut stom hoor.
    Ik moet morgen paardrijden inhalen en dan mag ik van mezelf niet ziek zijn maar of dat gaat lukken…

Eloquentiae schreef:
    Haha, ik heb toetsweek en moet leren :')

Ik vind het echt debiel als je de week voor de vakantie toetsweek doet.. jouw school is echt raar...

Heb je nu al toetsen gemaakt? Wij hebben altijd in de toetsweek dat we echt om half 9 beginnen en dan tot 11 uur maar :')
    Welke toetsen heb je vandaag gehad en welke heb je morgen?

-

Op mijn nieuwe school heb ik maar één toetsweek in het jaar.
    Maar op de school waar ik vorig jaar zat hadden we er meer, maar toen hadden we steeds een uur toets, dan een uur tussenuur om te leren, dan een uur toets, dan een tussenuur enz.

She was always looking for more..

Verityy schreef:
    (...)

Ik vind het echt debiel als je de week voor de vakantie toetsweek doet.. jouw school is echt raar...

Heb je nu al toetsen gemaakt? Wij hebben altijd in de toetsweek dat we echt om half 9 beginnen en dan tot 11 uur maar :')
    Welke toetsen heb je vandaag gehad en welke heb je morgen?

Jep, ik vind het beter dan na de vakantie :') Nu kan ik lekker chillen
    Mijn toetsrooster is van 8.35 tot 10.45 volgens mij

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Eloquentiae schreef:
    (...)

Jep, ik vind het beter dan na de vakantie :') Nu kan ik lekker chillen
    Mijn toetsrooster is van 8.35 tot 10.45 volgens mij

Ik heb mijn proefwerkweek geloof ik drie weken na de vakantie ):
    Welk niveau doe je?

-

Verityy schreef:
    (...)

Ik heb mijn proefwerkweek geloof ik drie weken na de vakantie ):
    Welk niveau doe je?

Gymnasium :] Nu lekker scheikunde leren

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Mwuahaha wij hebben pas in de bovenbouw toesteken. Voor dit jaar zit ik nog lekker vast aan de projectweken die vooral bestaan uit kloten. Echt hoor, onze klas kan niet meer ergens heen zonder dat er een ambulance moet komen.. Twee jaar geleden, in de eerste, gingen we op de fiets naar hoorn, wordt zo'n person uit mijn klas aangereden/rijd hij een oudere man zonder helm op scooter aan. Ambulance moest komen, die man had een hoofdwond, jongen uit mijn klas lichte wondjes ofzo. En vorig jaar, in de tweede, gingen we leuk naar amsterdam. Eerst naar het rijksmuseum en daarna door A'dam zelf klooien en interviews houden. Tpen we klaar waren gingen we naar dat mini skate-helling ding vlak bij t museum, kwamen twee kleuterklassen en we gingen al die ukkies er op helpen omdat ze er niet op kwamen. Zelf gewoon dr op rennen als de kleuters die we zijn. Vile een jongen uit m'n klas met zijn arm op de rand, werd helemaal bleek enzo. Ambulance komt. Nare breuk op twee plekken. Echt, het was heel eng om te zien, hij was zelf ook helemaal bleek enzo. Maar eerst pakte 'ie nog z'n tas en wou die weglopen, maar toen zakte die in en werd ie bleek en greep ie naar z'n arm enzo.
    Concluse: Wij kunnen de school niet verlaten want elk jaar komt er een ambulance. :')

Eloquentiae schreef:
    (...)

Gymnasium :] Nu lekker scheikunde leren

Ik ook, ik had vorige week ook Scheikunde proefwerk! Welk onderwerp hebben jullie nu?

-

Piaffe schreef:
    Mwuahaha wij hebben pas in de bovenbouw toesteken. Voor dit jaar zit ik nog lekker vast aan de projectweken die vooral bestaan uit kloten. Echt hoor, onze klas kan niet meer ergens heen zonder dat er een ambulance moet komen.. Twee jaar geleden, in de eerste, gingen we op de fiets naar hoorn, wordt zo'n person uit mijn klas aangereden/rijd hij een oudere man zonder helm op scooter aan. Ambulance moest komen, die man had een hoofdwond, jongen uit mijn klas lichte wondjes ofzo. En vorig jaar, in de tweede, gingen we leuk naar amsterdam. Eerst naar het rijksmuseum en daarna door A'dam zelf klooien en interviews houden. Tpen we klaar waren gingen we naar dat mini skate-helling ding vlak bij t museum, kwamen twee kleuterklassen en we gingen al die ukkies er op helpen omdat ze er niet op kwamen. Zelf gewoon dr op rennen als de kleuters die we zijn. Vile een jongen uit m'n klas met zijn arm op de rand, werd helemaal bleek enzo. Ambulance komt. Nare breuk op twee plekken. Echt, het was heel eng om te zien, hij was zelf ook helemaal bleek enzo. Maar eerst pakte 'ie nog z'n tas en wou die weglopen, maar toen zakte die in en werd ie bleek en greep ie naar z'n arm enzo.
    Concluse: Wij kunnen de school niet verlaten want elk jaar komt er een ambulance. :')

Ugh.. ik kan echt niet tegen dat soort dingen..

Ik heb een keer een verhaal gehoord over een man en er was een tornado en hij was ergens in the middle of nowhere en toen werd hij dus een soort van gespiest door een stok ofzo en toen is hij nog een paar dagen blijven leven.. ieuw

-

Verityy schreef:
    (...)

Ugh.. ik kan echt niet tegen dat soort dingen..

Ik heb een keer een verhaal gehoord over een man en er was een tornado en hij was ergens in thé middle of nowhere en toen werd hij dus een soort van gespiest door een stok ofzo en toen is hij nog een paar dagen blijven leven.. ieuw

Ieuw…

Maar ff again, hoe zit het nu met dat enen bondgenootschap? Dan kan ik hem in de beginpost zetten..

Piaffe schreef:
    Maar ff again, hoe zit het nu met dat enen bondgenootschap? Dan kan ik hem in de beginpost zetten..

Welk bondgenootschap?

-

Verityy schreef:
    (...)

Welk bondgenootschap?

die ene. Waar jij wat voor vroeg ofzo. Ik houd het allemaal niet meer bij hoor.