• Heleu. Plaats hier je onzin dingen, spreek dingen af of vertel gewoon dat je blij bent met je twee uur uitval oid.

Bondgenootschap 1, Careers:
    - Wolf Donaghue Griffith
    - Emily Hanna Jones
    - Activa Alana Rycoma

Bondgenootschap 2:
    - Alison Lily McCallie
    - Jace Matthew McCallie

Bondgenootschap 3:
    - Archibald "Archie" Ravor
    - Shealyn Jonah Rash
    - Madeline 'Mady' Troian Parker
    - Elise Tris Adams

Bondgenootschap 4:
    - Lucassem 'Lucas' Maxwell Rivers
    - Cashmere 'Cassy' Lauren O'Delane

[ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 12:47 ]

take me back to the basics and the simple life

Ephrya schreef:
    Ik post morgen weer.

Als ik de situatie goed hebt, viel Kay Mady aan met het mes terwijl Archie Jonah's zwaard probeerde te pakken. Jo heeft haar wapen nu nog en komt mijn volgende post wel overeind, waarna ze neem ik aan bij Kay gaat staan en de vier dus zegmaar tegenover elkaar staan.

En Jonah handeld niet uit schuldgevoel, al zal ze in overleg met Kay wel instemmen. Ze vind Archie z'n lef wel wat hebben.
    Mady gaat ze niet mogen ben ik bang :')

Nooooh Mady is awesome. Mag haar maar wel, omdat ze opkwam voor Archie en ook hard aan het vechten was.

“A queen will always turn pain into power.”

Kay zal op ten duur iedereen wel gaan mogen, zo lastig is hij niet (;
    Alleen hij heeft het niet heel erg op bondgenootschappen in groepen, dus verwacht in de 1e instantie niet te veel enthousiasme van hem x]

"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

Mashtonx schreef:
    Kay zal op ten duur iedereen wel gaan mogen, zo lastig is hij niet (;
    Alleen hij heeft het niet heel erg op bondgenootschappen in groepen, dus verwacht in de 1e instantie niet te veel enthousiasme van hem x]

Owkee
    Mady mag iedereen. Ze mag mensen te snel. Niet goed. Maar Archie blijft haar best friend hoor. En ze is onbewust verliefd op hem heb ik besloten. Ro mag zelf bepalen wat Archie wilt misschien worden ze wel die starcrossedlovers

Hahaha :') Archie is like.. dunno. Hij mag iedereen wel, but ik had in gedachte dat hij zegmaar iemand vermoord en dan maybe een beetje flipt

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Als Archie en Mady elkaar leuk vinden maar het niet doorhebben van elkaar komt er een moment dat Jonah dus ver geïrriteerd opstaat, iets schreeuwt van 'Neem elkaar gewoon op elkaars bek, jullie zijn echt onmogelijk!' Schreeuwt en dan chagrijnig wegloopt haha

And I'm nothing. You've always said you want nothing.

Ephrya schreef:
    Als Archie en Mady elkaar leuk vinden maar het niet doorhebben van elkaar komt er een moment dat Jonah dus ver geïrriteerd opstaat, iets schreeuwt van 'Neem elkaar gewoon op elkaars bek, jullie zijn echt onmogelijk!' Schreeuwt en dan chagrijnig wegloopt haha

Omg, that would be so funny c: PSST.. REAGEREN

NecklessOfHope schreef:
    Hahaha :') Archie is like.. dunno. Hij mag iedereen wel, but ik had in gedachte dat hij zegmaar iemand vermoord en dan maybe een beetje flipt

Hehehe. Maar Mady will be there to comfort him (: ik heb in ieder geval zo juist besloten dat ze een crush heeft op Archie. Alleen weet ze het zelf nog niet hehehe (:

Ephrya schreef:

JAA dat is echt geweldig. Dat zie ik echt al gebeuren hahaha (:

Wilt niemand Zanna als bondgenootje? Ik weet dat ze niet de beste is met wapens, maar ze is wel lief. (A)

Lol, nee, eigenlijk is ze ook niet echt lief.

Ey piepol. Spammers. Is dr iemad die een liefdesrelatie met Sam wil krijgen in Euron?

take me back to the basics and the simple life

Ik reageer morgen, sit op m'n phone nu

En als ze na haar uitval de hint nog niet begrijpen, sluit ze die twee samen op in een bezemkast ik zweer het je.

Ephrya schreef:

En als ze na haar uitval de hint nog niet begrijpen, sluit ze die twee samen op in een bezemkast ik zweer het je.

... LAAT JE NIET TEGENHOUDEN DOOR JE TELEFOON

Hahaha :')

[ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 22:19 ]

Ephrya schreef:

No Problem.
    En het is niet zo heel moeilijk. Bijna hetzelfde als hier reageren. Je hoeft er niet altijd een picture bij te doen (:
    Nee, dan bind ze ze vast aan een loveseat, zet een liefdesliedje op en gaat in een andere kamer: ZOENEN ZOENEN ZOENEN schreeuwen. Dan hebben ze de hint wel door denk ik ^^

Maar m'n telefoon is aan het trippen dus dat doe ik maar niet :') Ik post morgen

En nee zo ver gaat Jonah niet denk ik hahahaha
    (toen kwam het moment dat Archie gay bleek te zijn en een Crush had op Kay.)

Ephrya schreef:
    Maar m'n telefoon is aan het trippen dus dat doe ik maar niet :') Ik post morgen

En nee zo ver gaat Jonah niet denk ik hahahaha
    (toen kwam het moment dat Archie gay bleek te zijn en een Crush had op Kay.)

Ha plottwist
    & I was just kidding you know x)