• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13



    Song of the night: Stockholm Syndrome van One Direction.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 11 december.
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Wat doe je daar met mijn vriendje....waarom heb je een foto van hem?

    Ik vind het wel een beetje rare foto..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Ik vind het wel een beetje rare foto..


    Wat zei je?


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Wat zei je?

    Die foto had zo'n rare belichting. Daarom vond ik het een rare foto.
    En ik heb wel een idee wie het zou kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Wat zei je?



    IS HE CHEATING ON ME?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom is iedereen weg :c


    26 - 02 - '16

    Dat moment dat je moeder op fangirlmode gaat :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil ook een kerstmuts op mijn foto D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hello my ladies (and Jarne). Deze week was echt ongelofelijk kut. De examens hebben me helemaal gesloopt, ik heb een soort van ruzie met mijn vriendengroepje op school en ik heb per ongeluk in de wachtrij voor het avondeten op internaat de kont van een meisje aangeraakt omdat ik dacht dat het een muur was, dus nu haat ze mij. Maar goed, komende drie weken worden ook niet echt beter, want mijn crush lijkt mij wel leuk te vinden en aangezien die ook op internaat zit, zie ik hem pas na de vakanie weer om wat met 'm te flirten. D:

    Okay, zeik. Hoe is het met jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 10:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    Hello my ladies (and Jarne). Deze week was echt ongelofelijk kut. De examens hebben me helemaal gesloopt, ik heb een soort van ruzie met mijn vriendengroepje op school en ik heb per ongeluk in de wachtrij voor het avondeten op internaat de kont van een meisje aangeraakt omdat ik dacht dat het een muur was, dus nu haat ze mij. Maar goed, komende drie weken worden ook niet echt beter, want mijn crush lijkt mij wel leuk te vinden en aangezien die ook op internaat zit, zie ik hem pas na de vakanie weer om wat met 'm te flirten. D:

    Okay, zeik. Hoe is het met jullie? ^^


    Typische vrouwendingen.:W Dus ik kan je niet helpen vrees ik.:'D

    Goeeeed!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Blade schreef:
    Hello my ladies (and Jarne). Deze week was echt ongelofelijk kut. De examens hebben me helemaal gesloopt, ik heb een soort van ruzie met mijn vriendengroepje op school en ik heb per ongeluk in de wachtrij voor het avondeten op internaat de kont van een meisje aangeraakt omdat ik dacht dat het een muur was, dus nu haat ze mij. Maar goed, komende drie weken worden ook niet echt beter, want mijn crush lijkt mij wel leuk te vinden en aangezien die ook op internaat zit, zie ik hem pas na de vakanie weer om wat met 'm te flirten. D:

    Okay, zeik. Hoe is het met jullie? ^^


    It's going to be okay, dat meisje moet er maar overheen komen dat je per ongeluk haar kont hebt aangeraakt en hopelijk komt het snel goed met die ruzie. Waarom is die ruzie? (Als je het wilt vertellen natuurlijk, hoeft niet). EN DAN HEB JE NU WAT OM NAAR UIT TE KIJKEN IN DE VAKANTIE C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hai! Omg... Ik heb nog examens :c

    Zit je op internaat?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Te laat, ik heb een ander.


    Oh. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    Huh? Wat is dat met die foto's van die jongens? ö


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bjergsen schreef:
    (...)

    It's going to be okay, dat meisje moet er maar overheen komen dat je per ongeluk haar kont hebt aangeraakt en hopelijk komt het snel goed met die ruzie. Waarom is die ruzie? (Als je het wilt vertellen natuurlijk, hoeft niet). EN DAN HEB JE NU WAT OM NAAR UIT TE KIJKEN IN DE VAKANTIE C:

    Jaimy, ben jij dat? Dat is lang geleden! En ach ja mijn vrienden kunnen soms best wel kut en schijnheilig doen, but yeah. I will survive. :3
    En jaaaa, hehe, al voel ik me best wel awkward met al die plotselinge hoi's en owh shit hij heeft me zien kijken-momentjes. :]

    @ Ro, jup, ik zit sinds dit jaar op internaat, vandaar ook dat ik heel weinig reageer met hun shitty kabelinternet. Wij hebben dinsdag wel nog examen en dan donderdag rapport, maar daarvoor blijf ik gewoon thuis. Nog veel succes met je examens dan, you can do it!

    @ Jarne, sorry hehe. Hebben julie jongens dan nooit van die typische mannenproblemen? ö


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    (...)
    Jaimy, ben jij dat? Dat is lang geleden! En ach ja mijn vrienden kunnen soms best wel kut en schijnheilig doen, but yeah. I will survive. :3
    En jaaaa, hehe, al voel ik me best wel awkward met al die plotselinge hoi's en owh shit hij heeft me zien kijken-momentjes. :]

    @ Ro, jup, ik zit sinds dit jaar op internaat, vandaar ook dat ik heel weinig reageer met hun shitty kabelinternet. Wij hebben dinsdag wel nog examen en dan donderdag rapport, maar daarvoor blijf ik gewoon thuis. Nog veel succes met je examens dan, you can do it!

    @ Jarne, sorry hehe. Hebben julie jongens dan nooit van die typische mannenproblemen? ö


    Jawel, maar dan laten we elkaar gewoon met rust en 9/10 keer is dat na een dag vergeten. Zo gaat het bij mij toch meestal.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!