• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13



    Song of the night: Stockholm Syndrome van One Direction.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 11 december.
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17

    Damn it! Sommige dingen kunnen me zo onuitstaanbaar chagrijnig maken.


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    Damn it! Sommige dingen kunnen me zo onuitstaanbaar chagrijnig maken.

    Denk dan vooral dat het vrijdag is. (;

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 16:01 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh hello there :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sommige mensen zijn zo dom/hypocriet/kortzichtig. Ik ga één weekend niet naar mijn vriend, omdat ik denk dat hij een weekendje zonder mij nodig heeft en ik heb ook even een weekendje voor mezelf nodig. Dan gaan gelijk mensen weer roepen, is er soms iets aan de hand? Dat is niets voor jou, wat is er? OMG. GET FUCKING OVER YOURSELVES. Donder op zeg.


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    Sommige mensen zijn zo dom/hypocriet/kortzichtig. Ik ga één weekend niet naar mijn vriend, omdat ik denk dat hij een weekendje zonder mij nodig heeft en ik heb ook even een weekendje voor mezelf nodig. Dan gaan gelijk mensen weer roepen, is er soms iets aan de hand? Dat is niets voor jou, wat is er? OMG. GET FUCKING OVER YOURSELVES. Donder op zeg.


    Dat zijn vast mensen die zelf geen relatie hebben en dat dus allemaal niet snappen. Ik vind het enorm logisch namelijk.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 16:16 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    GrumpyCat schreef:
    Sommige mensen zijn zo dom/hypocriet/kortzichtig. Ik ga één weekend niet naar mijn vriend, omdat ik denk dat hij een weekendje zonder mij nodig heeft en ik heb ook even een weekendje voor mezelf nodig. Dan gaan gelijk mensen weer roepen, is er soms iets aan de hand? Dat is niets voor jou, wat is er? OMG. GET FUCKING OVER YOURSELVES. Donder op zeg.

    Hebben ze geen eigen liefdesleven om zich over te bekommeren, ofzo?
    Mijn vriend en ik zijn ook niet elk weekend samen, maar daar hoor ik niemand over klagen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Booooo. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Saartje :3 AAAAND I will disappear again. Smell you later bitches ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mondeling ging sleeeeeecht D:
    Maar juf zei dat ik goed sprak, dus das goed :D


    -

    Weet iemand toevallig waar ik de nieuwe Samson & Gert aflevering op internet kan bekijken?
    De website van Ketnet geeft aan dat ik de aflevering niet kan bekijken, omdat ik niet in België woon. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb net een kerst plaatje van Pim gemaakt om mezelf te kalmeren. Ik was écht pissig.


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    Ik heb net een kerst plaatje van Pim gemaakt om mezelf te kalmeren. Ik was écht pissig.

    Mama Appelsapjes maken mij altijd blij. Misschien jou ook.
    Daarnet hoorde ik bijvoorbeeld 'Mijn partner ziet uw memmen' in een liedje van Josh Groban.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 17:06 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Mama Appelsapjes maken mij altijd blij. Misschien jou ook.
    Daarnet hoorde ik bijvoorbeeld 'Mijn partner ziet uw memmen' in een liedje van Josh Groban.


    Ja, mama appelsap is altijd leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Aldea schreef:
    Mondeling ging sleeeeeecht D:
    Maar juf zei dat ik goed sprak, dus das goed :D


    Yay! Goed gedaan!


    wat was dit ookalweer

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Vorige week maandag. ^^


    Oh, dan is het wel eerlijk. Nee toch niet, wij hadden toen nog les. En nu hebben jullie al vakantie D:.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys