• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

Onze Tinychat.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13

Song of the night: Stockholm Syndrome van One Direction.

Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 11 december.
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

[ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:53 ]

16 - 09 - '17

Rhosgobel schreef:
    (...)

Ik irriteer me er niet aan, want ik zit ook niet te wachten op nieuwe rellen - die van QNM waren me ook wel genoeg voor weer een tijdje, maar op dit moment schopt ze nog geen rellen, so let it be. (:

Dan irriteer je er toch wel aan?:'D

Jush indeed!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Waarom wordt er niet gelijk een slot op dat topic geflikkerd. Zijn we daar ook weer klaar mee, jezus zeg.

26 - 02 - '16

GrumpyCat schreef:
    Waarom wordt er niet gelijk een slot op dat topic geflikkerd. Zijn we daar ook weer klaar mee, jezus zeg.

En hoe ze reageerd op die mod.

Debbaut schreef:
    (...)

En hoe ze reageerd op die mod.

Brutaal, fucked up brutaal.

26 - 02 - '16

Rhosgobel schreef:
    (...)

Yeh, Hale fakete en deed mensen mentaal gewoon pijn, da's nog iets anders. QNM was er een mindere versie van, maar dan nog.

Daarom, wat dit kind nu doet is gewoon heel raar reageren. Ze faked niets, ze doet mensen geen pijn, ze is alleen helemaal gek op Jeff. :'d

wat was dit ookalweer

Debbaut schreef:
    (...)
    Nee idd, dat is inderdaad gewoon grappig.:'D

Maar Hale was gewoon te erg en daarom moet je niet hopen dat zo iemand terugkomt.(:

Nee oke, Hale was groot gezegd. Maar het punt is dat we iemand hebben om even om te lachen. Moet ook kunnen naast alle drama.

wat was dit ookalweer

Debbaut schreef:
    (...)

Dan irriteer je er toch wel aan?:'D

Jush indeed!

Ja, daaraan wel, maar op het moment nog niet aan haar - FinnickOdairxxx. Aan QNM heb ik me serieus geënerveerd, en de vriendschappen die eraan verloren zijn gegaan vond ik ook niet zo aangenaam, to be honest.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

TomRiddle schreef:
    (...)

Daarom, wat dit kind nu doet is gewoon heel raar reageren. Ze faked niets, ze doet mensen geen pijn, ze is alleen helemaal gek op Jeff. :'d

En New Kids. ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

TomRiddle schreef:
    (...)

Nee oke, Hale was groot gezegd. Maar het punt is dat we iemand hebben om even om te lachen. Moet ook kunnen naast alle drama.

True!:'D

@Leah, door hen is het kletscafé ook kapotgegaan.

GrumpyCat schreef:
    (...)

Brutaal, fucked up brutaal.

Ze zijn wel mild hier, lol. Sommige mensen krijgen voor mijn gevoel heel snel een ban, maar anderen.. Oh die kunnen zo lang doorgaan :'d

wat was dit ookalweer

@Leah
    Straks is ze ook fan van Justin Bieber! Dan klopt het helemaal.
    Dan mag ik haar wel. Hehe.

@Jarne
    Als ze zo stopt vind ik het goed, dan komt er weer drama straks en kunnen we later weer lachen. :'d

wat was dit ookalweer

TomRiddle schreef:
    (...)

Ze zijn wel mild hier, lol. Sommige mensen krijgen voor mijn gevoel heel snel een ban, maar anderen.. Oh die kunnen zo lang doorgaan :'d

Het probleem is, hoe erger de situatie ---> hoe meer de mods moeten overleggen en met hoe meer ze moeten zijn ----> hoe langer het duurt voor er een sanctie volgt.

Ik vind het gewoon stom. Pleur er gewoon een slot op en maak desnoods daarna een topic waarin ze uitleggen waarom het zo gegaan is.

[ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 14:15 ]

26 - 02 - '16

Debbaut schreef:
    (...)

True!:'D

@Leah, door hen is het kletscafé ook kapotgegaan.

Yes indeed. Eerst die vriendschappen, en dan het Kletscafé. Super was dat. *kuchkuch*

YAY het topic zit dicht.

26 - 02 - '16