• Ik bewerk wel een wat plaatjes met Paint. Dat standart programma op elke laptop van windows.

    Ik wil graag jullie mening of wat jullie van twee van mijn plaatjes vinden.
    Natuurlijk zijn de plaatjes niet 100% van mij, want ik heb ze alleen samen gevoegt in elkaar en niet zelf gemaakt.

    Nummer 1


    Nummer 1 orgineel



    Van nummer in vind ik het alleen jammer van die regen...

    Nummer 2


    Nummer 2 orgineel



    ik zou dus graag reacties willen van wat jullie er van vinden en misschien een paar tips
    NIET afkraken A.U.B.


    Don't trust anyone . . .

    Wauw, vooral die eerste! Ik vind hem nog mooier dan de echte! c:
    Nee echt, mijn complimenten


    wat was dit ookalweer

    Doe je dat met paint? o.o Poeh, dat vind ik eigenlijk wel knap, aangezien ik er niks mee kan, haha.


    Your make-up is terrible

    TomRiddle schreef:
    Wauw, vooral die eerste! Ik vind hem nog mooier dan de echte! c:
    Nee echt, mijn complimenten


    Dit. Nummer 1 vindt ik echt heel mooi. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Assassin schreef:
    Doe je dat met paint? o.o Poeh, dat vind ik eigenlijk wel knap, aangezien ik er niks mee kan, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Assassin schreef:
    Doe je dat met paint? o.o Poeh, dat vind ik eigenlijk wel knap, aangezien ik er niks mee kan, haha.


    Met paint weet ik alleen het gehele oppervlak een kleurtje te geven. >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waarom vraag je feedback als je geen negatieve reacties wilt?
    Ik vind ze wel mooi. Ik doe het je niet na. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awhh ik had nooit van dit soort reacties verwacht !

    ja ik doe alles 100% met paint
    dit komt omdat ik op mijn vorige laptop niks anders kan downloaden en alleen met paint kon werken. nu heb ik een nieuwe laptop maar blijf plakken aan mijn paint :p

    Ik moet zeggen met 1 plaatje doe ik wel 2 uur hoor :p het is echt tot 800% uitvergroten en dan pixel per pixel te werk gaan ;)


    Don't trust anyone . . .

    Scribe schreef:
    Waarom vraag je feedback als je geen negatieve reacties wilt?
    Ik vind ze wel mooi. Ik doe het je niet na. (:


    afkraken en negatieve reacties is anders in mijn ogen ;)


    Don't trust anyone . . .

    Voor Paint vind ik dit echt heel erg indrukwekkend. Knap gedaan. :'D

    Ik heb verder niet echt tips, eigenlijk. Het ziet er netjes uit. Het enige wat ik je kan aanraden is om toch eens te overwegen een wat beter programma te downloaden - dat kan ook gratis, bijvoorbeeld GIMP - want daar kun je veel meer mee en het zal je ook tijd schelen, want je kunt dit soort dingen er ook mee doen, en het kost waarschijnlijk minder dan twee uur. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vooral die eerste vind ik best wel mooi. Maar wat ik wel een beetje gek vind, is dat de regen plotseling begint bij die berg. Misschien bekijk jij het op een andere manier, maar zoals ik het bekijk klopt dat niet helemaal.
    En zoals Square al zegt, is Gimp een heel goed programma. Ik vond het zelf wat ingewikkeld in het begin, maar uiteindelijk valt dat wel mee. ^.^

    Assassin schreef:
    Doe je dat met paint? o.o Poeh, dat vind ik eigenlijk wel knap, aangezien ik er niks mee kan, haha.


    16 - 09 - '17

    Vroeger kon ik GIMP nooit downloade op mijn ouden laptop, en u ben ik zo gehecht aan mijn Paint hahah
    ik ga wel kijken of dat er op kan ja. het zal wennen zijn, maar ach

    en van die regen, dat lukte me dus niet te veranderen met paint, zo goed ben ik ook weer iet :D xD


    Don't trust anyone . . .

    Dat ziet er echt heel erg vet uit! Goed gedaan.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.