• Hallo!

    Ik zoek iemand die een cover zou willen maken voor een story van mij die in ontwikkeling is met de titel "Love, Demy".

    Het verhaal is een beetje simpel:

    Louis Tomlinson is van zichzelf al heel er gericht op zijn privé leven, en houd er niet van als iemand tussen hem en zijn familie komt. Louis houd al een lange tijd een geheim voor zichzelf, niet alleen voor de fans maar ook zijn bandleden. Louis heeft thuis in Doncaster een vriendin, niet zomaar een vriendin,Demy een meisje met down alleen ze heeft niet het stereoscopische uiterlijk van iemand met down. Ze volgt namelijk geen speciaal onderwijs want scholen geloofden nooit dat ze down had daardoor heeft ze nog steeds een soort van achterstand en is ze noodgedwongen thuis les te volgen. Louis kent haar al sinds zijn 12e en is meer close met haar dan wie dan ook. Alleen hij probeert haar te beschermen van de media en de fans totdat de paparazzi er zich mee gaat bemoeien.


    Dus ik hoop dat jullie met uit kunnen helpen met een cover met deze foto's:

    Louis Tomlinson als je een betere foto kan vinden van Louis mag je die altijd gebruiken.

    De foto van Demy

    De achtergrond maakt mij niet uit ik zou wel misschien iets willen met de plaats van Doncaster, en graag zou ik willen of het mogelijk zou zijn of jullie er ook het Superman logo of iets met een knuffel tussen 2 personen ( jongen en meisje) erin zouden kunnen verwerken graag.


    De beloning zal 13 credits zijn.

    Zonder tekst:



    Met tekst:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vergilius schreef:
    Ik neem aan dat je zoiets bedoelt? Ik kan het logo ook meer faden.

    Zonder tekst:



    Met tekst:

    Ja zoiets

    Ik zie net dat ik Demy met een i in plaats van een y heb geschreven. ö
    Zal waarschijnlijk komen omdat een van mijn vriendinnen Demi heet. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Ik zie net dat ik Demy met een i in plaats van een y heb geschreven. ö
    Zal waarschijnlijk komen omdat een van mijn vriendinnen Demi heet. :')
    Kan je het niet veranderen anders weet ik nog wel wat zelf te veranderen, Ik zit nu echt te twijfelen tussen 2 covers man

    MrsSheen schreef:
    (...) Kan je het niet veranderen anders weet ik nog wel wat zelf te veranderen, Ik zit nu echt te twijfelen tussen 2 covers man


    De tekst kan ik veranderen, lettertype, kleur, grootte, plaats, etc.
    De layers zelf niet meer.

    Het logo kan ik ook nog aanpassen, dus als het groter/kleiner, harder te zien/minder te zien moet zijn, kan dat nog. (:
    Verplaatsen kan ook nog. (: Ik kan enkel niet in ke hoofd kijken en weten wat je precies wil. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MrsSheen schreef:
    (...) Kan je het niet veranderen anders weet ik nog wel wat zelf te veranderen, Ik zit nu echt te twijfelen tussen 2 covers man


    Mag ik weten welke covers? Ik ben heel nieuwsgierig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vergilius schreef:
    (...)

    De tekst kan ik veranderen, lettertype, kleur, grootte, plaats, etc.
    De layers zelf niet meer.

    Het logo kan ik ook nog aanpassen, dus als het groter/kleiner, harder te zien/minder te zien moet zijn, kan dat nog. (:
    Verplaatsen kan ook nog. (: Ik kan enkel niet in ke hoofd kijken en weten wat je precies wil. :'D
    Nouja de naam Demi met een Y ofcourse zou je kunnen proberen de text een beetje in het Bordeaux Rood of Turqouise zetten?

    MrsSheen schreef:
    (...) Nouja de naam Demi met een Y ofcourse zou je kunnen proberen de text een beetje in het Bordeaux Rood of Turqouise zetten?


    Okay, ook met zo'n schijn?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Okay, ook met zo'n schijn?


    Ja

    Mag ik ook nog wat proberen?? :3

    En whaw, die van starlord, die tweede, is zoo mooi!!


    ~My Mind Is Free~

    Ik kan ook nog wat proberen als je wilt?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tuurlijk probeer maar ^^

    Ik ga er geen maken, omdat ik er niet goed in ben, maar hoort dit topic niet ergens anders te staan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Ik ga er geen maken, omdat ik er niet goed in ben, maar hoort dit topic niet ergens anders te staan?
    Ik zag het namelijk in creativiteit met andere topics dus daarom dacht ik dat ie hier hoorde.

    Pff, was wel moeilijk hoor! Het resultaat:


    ~My Mind Is Free~