• Hallo!

Ik zoek iemand die een cover zou willen maken voor een story van mij die in ontwikkeling is met de titel "Love, Demy".

Het verhaal is een beetje simpel:

Louis Tomlinson is van zichzelf al heel er gericht op zijn privé leven, en houd er niet van als iemand tussen hem en zijn familie komt. Louis houd al een lange tijd een geheim voor zichzelf, niet alleen voor de fans maar ook zijn bandleden. Louis heeft thuis in Doncaster een vriendin, niet zomaar een vriendin,Demy een meisje met down alleen ze heeft niet het stereoscopische uiterlijk van iemand met down. Ze volgt namelijk geen speciaal onderwijs want scholen geloofden nooit dat ze down had daardoor heeft ze nog steeds een soort van achterstand en is ze noodgedwongen thuis les te volgen. Louis kent haar al sinds zijn 12e en is meer close met haar dan wie dan ook. Alleen hij probeert haar te beschermen van de media en de fans totdat de paparazzi er zich mee gaat bemoeien.

Dus ik hoop dat jullie met uit kunnen helpen met een cover met deze foto's:

Louis Tomlinson als je een betere foto kan vinden van Louis mag je die altijd gebruiken.

De foto van Demy

De achtergrond maakt mij niet uit ik zou wel misschien iets willen met de plaats van Doncaster, en graag zou ik willen of het mogelijk zou zijn of jullie er ook het Superman logo of iets met een knuffel tussen 2 personen ( jongen en meisje) erin zouden kunnen verwerken graag.

De beloning zal 13 credits zijn.

TomRiddle schreef:
    Met tekst.

Zonder tekst.

Ik ben er niet heel tevreden over, mja. >;c

Even een vraagje ik vind die zonder tekst wel erg leuk maar zou je misschien een beetje meer achtergrond erop kunnen zetten. (Hoeft niet) Ik reageer nu pas namelijk omdat mijn computer niet meer opstart harde schijf is kapot helaas.

MrsSheen schreef:
    (...)

Even een vraagje ik vind die zonder tekst wel erg leuk maar zou je misschien een beetje meer achtergrond erop kunnen zetten. (Hoeft niet) Ik reageer nu pas namelijk omdat mijn computer niet meer opstart harde schijf is kapot helaas.

Ik kan het proberen!
    Vandaag vond ik een nieuwe functie op de site die ik gebruik, wie weet dat die dit ook kan regelen!

wat was dit ookalweer

TomRiddle schreef:
    (...)

Ik kan het proberen!
    Vandaag vond ik een nieuwe functie op de site die ik gebruik, wie weet dat die dit ook kan regelen!

Dankje! Ja ik wilde je gister bereiken maar ik kreeg mijn laptop niet aan dus ik ben ook gelijk je cover kwijt

1:

2, hier ben ik minder blij over:

Ik ga zo verder, maar ik moeten eten :Y)

wat was dit ookalweer

TomRiddle schreef:
    1:

2, hier ben ik minder blij over:

Ik ga zo verder, maar ik moeten eten :Y)

Die 1e is al een goed begin en eet smakelijk!

Ik heb ook wat geprobeerd ;3
    T'is niet echt mijn beste ooit denk ik, maar goed.
    Klik op de foto's voor groter!

Kleur:

Zwart-wit:

[ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 18:18 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

^ Well, bedankt voor het demotiveren met jouw vetcoole cover xd ^

Oke oke, ik moet even iets leuks erin bedenken, want het supermanlogo word m ook niet bij mij :'d

wat was dit ookalweer

^Sorry ;x
    Maar bedankt ;3

“To live will be an awfully big adventure.”

Heb ook maar iets geprobeerd.

Zonder tekst:

Met tekst:

Als je wil, kan ik je username er ook nog bijzetten.

Edit: Het is andersom :') en ik ga nog eens kijken of ik de foto groter kan uploaden.
    Edit2: Zo aangepast. (:

[ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 18:58 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Wow er zitten echt foto's bij waar mijn mond van openvalt!

MrsSheen schreef:
    Wow er zitten echt foto's bij waar mijn mond van openvalt!

Heb je nog specifieke aanvullingen bij de covers? Nu heb je al een beetje een beeld. Letterlijk.

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Vergilius schreef:
    (...)

Heb je nog specifieke aanvullingen bij de covers? Nu heb je al een beetje een beeld. Letterlijk.
    Nouja die zonder tekst zou je misschien in het midden van het witte vlak bijvoorbeeld iets proberen toe te voegen met het superman logo?

MrsSheen schreef:
    (...) Nouja die zonder tekst zou je misschien in het midden van het witte vlak bijvoorbeeld iets proberen toe te voegen met het superman logo?

Bedoel je dit?

Vergilius schreef:
    (...)

Bedoel je dit?

Juah

Ik neem aan dat je zoiets bedoelt? Ik kan het logo ook meer faden.

Zonder tekst:

Met tekst:

[ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:49 ]