• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Awh :C
    Ik vind het zielig voor de kat, maar misschien is het ook wel beter. Ze heeft er misschien wel erg veel stress van dat ze telkens haar territorium moet afbakenen..

    Ik had haar desnoods met liefde willen adopteren, maar ik heb thuis ook zo'n *kuch* leuke *kuch* mensenkat. Hij haat alle andere katten. Zelfs tegen kittens wordt hij boos o.o


    Jua, is het ook. ;c Maar we gaan haar toch absoluut niet naar het asiel doen en zoeken gewoon een liefdevol baasje voor haar, eentje zoals jij! ;3 Alleen dan wel eentje zonder katten hatende kat! Ze wordt gelukkig niet echt boos op andere katten, ze ontwijkt ze het liefst. En wij hebben hier zo'n mongooltje die het leuk vind om achter haar aan te rennen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jua, is het ook. ;c Maar we gaan haar toch absoluut niet naar het asiel doen en zoeken gewoon een liefdevol baasje voor haar, eentje zoals jij! ;3 Alleen dan wel eentje zonder katten hatende kat! Ze wordt gelukkig niet echt boos op andere katten, ze ontwijkt ze het liefst. En wij hebben hier zo'n mongooltje die het leuk vind om achter haar aan te rennen.


    :3
    Da's lief van je, ik waardeer het erg als mensen vinden dat ik een liefdevol baasje ben voor katten. Pim is echt een vechtersbaas, zou je niet denken als je hem ziet op foto's, maar hij is dus niet zo lief als hij lijkt :W

    Heel veel succes met het vinden van een baasje!
    Houd je me op de hoogte? (Anders spammen we dit topic vol en dat mag niet)


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    :3
    Da's lief van je, ik waardeer het erg als mensen vinden dat ik een liefdevol baasje ben voor katten. Pim is echt een vechtersbaas, zou je niet denken als je hem ziet op foto's, maar hij is dus niet zo lief als hij lijkt :W

    Heel veel succes met het vinden van een baasje!
    Houd je me op de hoogte? (Anders spammen we dit topic vol en dat mag niet)

    Ben je ook!

    Zal ik doen! ;3

    Oh, eindelijk ben ik weer een echte blondine. Dat heb ik gemist, zeg. Nu nog naar de kapper.


    Your make-up is terrible

    Wanneer mensen schrijven wat ze horen komen er toch best grappige dingen uit.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Jua, is het ook. ;c Maar we gaan haar toch absoluut niet naar het asiel doen en zoeken gewoon een liefdevol baasje voor haar, eentje zoals jij! ;3 Alleen dan wel eentje zonder katten hatende kat! Ze wordt gelukkig niet echt boos op andere katten, ze ontwijkt ze het liefst. En wij hebben hier zo'n mongooltje die het leuk vind om achter haar aan te rennen.


    Nikki! Hoe oud is ze/hij?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Nikki! Hoe oud is ze/hij?


    Oh, ze is al 7 ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, ze is al 7 ondertussen.


    Aha ^-^
    Jammer dat mijn ouders geen kat erbij willen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn. Ergens ben ik nu best bang voor de reactie van mijn ouders op het mailtje.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I am done with today;

    Allereerst ging ik op school de trap af en ging mijn vinger langs een scherp iets waardoor er nu een sneetje in zit (middelvinger linker hand). Toen liep ik vanaf de trein naar huis en verzwikte ik mijn enkel, waardoor ik nu een ietwat verrekte enkelband heb (rechter voet). Dit was allemaal vanmiddag.
    Vanavond ging ik met mam naar de winkel en wilde ik, vanonder in een bak, een vuurwerkbril pakken. Ik sneed mijn vinger aan het karton dat als sluiting dient (ringvinger linker hand). Bij de auto wilde ik een dozijn melk uit de kar pakken en kwam mijn vinger tussen de kar en de doos (middelvinger rechter hand).
    Daarnet ging ik naar boven met mijn laptop en stootte mijn teen (rechter voet) tegen mijn bureau, waarna er ook nog eens op diezelfde voet een flesje drinken viel.
    I am so done with today... ik ga zo lekker naar bed en hoop morgen een betere dag te hebben!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aargh, waarom moet ik mezelf altijd zo volproppen met eten als ik me rot voel. Ik heb zin om die verrekte weegschaal uit het raam te gooien of zo. .__.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kom op. Er kan toch wel een lachje vanaf?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Blade schreef:
    Aargh, waarom moet ik mezelf altijd zo volproppen met eten als ik me rot voel. Ik heb zin om die verrekte weegschaal uit het raam te gooien of zo. .__.


    Ik kijk om die reden nooit meer op de weegschaal :W


    26 - 02 - '16

    All these midseasonfinales are killing me


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat voor zever is die Insurgent trailer, eigenlijk? Ze gaan het hele boek verkloten. Ik denk niet dat ik 'm ga gaan kijken in de cinema. :/


    kindness is never a burden.

    Oké ik ga echt geen 7,50 euro betalen om Insurgent te zien in de bioscoop. Wat een slechte trailer zeg :').