• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pain


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Godver. Ik moet nog 1 seizoen kijken voor morgen middag. Schiet op internet (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Noooooooo (huil)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I am a pig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk sta ik een halfuur buiten in de kou omdat mijn werk me vergeet af te bellen. Ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op mijn berichtje. Nou dan ga ik (met hele verkleumde vingers van de kou) naar huis. -.-


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw mam. Als je niet wil helpen, moet je het ook gewoon niet doen. Nu zit je erbij alsof je er helemaal geen zin in hebt. Ga dan ook gewoon weg.

    GOEDZOOOOOO MICHELLE. Ffs.
    Krijg je die kutactiveringscode voor je digiD, ben je je wachtwoord vergeten. Weer 5 werkdagen wachten.
    Seriously. Ik ben zo dom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    GOEDZOOOOOO MICHELLE. Ffs.
    Krijg je die kutactiveringscode voor je digiD, ben je je wachtwoord vergeten. Weer 5 werkdagen wachten.
    Seriously. Ik ben zo dom.


    Zo herkenbaar! Ik moest drie keer een nieuwe aanvragen ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Zo herkenbaar! Ik moest drie keer een nieuwe aanvragen ;D

    Uuuugh. Ga 'm wel echt opschrijven, want ik wil me asap inschrijven voor een school, lol. *facepalm*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Uuuugh. Ga 'm wel echt opschrijven, want ik wil me asap inschrijven voor een school, lol. *facepalm*


    Hahah jah, ik heb het ook maar opgeschreven ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gadverdamme. Dat dit gewoon kan. Walgelijk, bah.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:06 ]


    26 - 02 - '16

    Twisty schreef:
    GOEDZOOOOOO MICHELLE. Ffs.
    Krijg je die kutactiveringscode voor je digiD, ben je je wachtwoord vergeten. Weer 5 werkdagen wachten.
    Seriously. Ik ben zo dom.

    Dat had ik ook. :'D De keer daarop heb ik 'm maar opgeschreven idd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Twisty schreef:
    GOEDZOOOOOO MICHELLE. Ffs.
    Krijg je die kutactiveringscode voor je digiD, ben je je wachtwoord vergeten. Weer 5 werkdagen wachten.
    Seriously. Ik ben zo dom.


    Haha, ik heb dat soort dingen zo vaak gehad. Ik heb hem ondertussen een stuk of 5x opnieuw moeten aanvragen. ;x


    Your make-up is terrible

    Bah, verkouden :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wauw, jij bent echt onzeker zeg, dat je een ander persoon daarmee lastig valt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.