• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Rekkles schreef:
    (...)Oh en Captain Swan in OUaT maar dat is het wel zo'n beetje denk ik.


    Yep! De enige reden waarvoor ik OUAT keek, haha.


    Your make-up is terrible

    Haha bij Downton Abbey gaan mijn lievelingen telkens dood als ze bij elkaar zijn gekomen. Echt niet okee.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Yep! De enige reden waarvoor ik OUAT keek, haha.
    Dat en Sebastian Stan als The Mad Hatter :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aaah ik heb t zo druk de laatste tijd D: en dan lig ik ook nog eens te creperen van de pijn dankzij maandelijks feestje. Voel me nu heel zielig D:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Arme oma. D: Ze heeft haar ellepijp heel naar gebroken en die moest eerst gezet worden en daarna in het gips. Ze is ook op haar hoofd gevallen en heeft een snee boven haar wenkbrauw en een schaafwond op haar kin.


    Your make-up is terrible

    Naw (no_chears). Klinkt pijnlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Awh gossie.. Beterschap voor oma


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Arme oma. D: Ze heeft haar ellepijp heel naar gebroken en die moest eerst gezet worden en daarna in het gips. Ze is ook op haar hoofd gevallen en heeft een snee boven haar wenkbrauw en een schaafwond op haar kin.


    Awwh :c

    Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter met haar. Het is wel vervelend dat ze wat gebroken heeft, want breuken herstellen bij ouderen over het algemeen moeilijker.


    26 - 02 - '16

    Je moet die verkiezingen toch maar willen organiseren hoor. Dat topic staat precies niet stil.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Awwh :c

    Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter met haar. Het is wel vervelend dat ze wat gebroken heeft, want breuken herstellen bij ouderen over het algemeen moeilijker.


    Ik hoop het ook. ;c Pfft, ze zijn nog steeds niet terug uit het ziekenhuis en ik maak me nu wel zorgen.


    Your make-up is terrible

    Dat is logisch hoor. Toen ik was omver gereden heb ik ook 5-6uur in de spoed gelegen terwijl ze misschien in het totaal maar maximum 1 uur met me bezig zijn geweest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Je moet die verkiezingen toch maar willen organiseren hoor. Dat topic staat precies niet stil.


    Yeah, het lijkt me echt superveel werk. Alleen jammer dat er een paar tussen zitten die elkaar voor alles gaan nomineren.


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    Dat is logisch hoor. Toen ik was omver gereden heb ik ook 5-6uur in de spoed gelegen terwijl ze misschien in het totaal maar maximum 1 uur met me bezig zijn geweest.


    Toen mijn moeder rond 3 uur thuis kwam tussendoor om boodschappen te doen, gingen ze haar arm al zetten en in het gips doen. Nu is het alweer 2 uur later...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook. ;c Pfft, ze zijn nog steeds niet terug uit het ziekenhuis en ik maak me nu wel zorgen.


    Laat je het ons weten, mochten er veranderingen plaatsvinden of dat het beter mag gaan? (:

    En over die verkiezingen, dat heb ik ook gezien inderdaad. Helaas zal je dat altijd houden :/


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, het lijkt me echt superveel werk. Alleen jammer dat er een paar tussen zitten die elkaar voor alles gaan nomineren.
    Ahja je hebt altijd wel een beetje vriendjespolitiek. Ik heb eigenlijk voornamelijk de mensen genomineerd die ik dit jaar dankbaar ben voor hun hulp en toevertrouwen ook al winnen die nooit, want het blijft ergens wel een beetje een populariteitswedstrijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?