• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Morgen heb ik een onverwachts gala, haha. Ik heb er nu al zin in, aangezien we met een jongensvereniging gaan feesten. Wel met natuurkunde jongens, laten we hopen dat het geen regelrechte nerds zijn, die mompelen over natuurwetten. Ik ga dan namelijk in het Middelnederlands terug mompelen.


    Interessante gesprekken worden dat dan. Ik denk dat het wel meevalt, zullen ook wel niet-nerds bij zijn. Ik ken best wat knappe, leuke jongens die natuurkunde studeren.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sexy nerds bestaan ook, kijk naar mij.

    Okay dat was een grapje. Het kan best wel leuk worden. Veel plezier (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb mij profiel eens veranderd. Nu alleen nog een passende avatar, want ik vind dat rood precies zo vloeken met mijn blauwe naam of ben ik gewoon te perfectionistisch?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mooi profiel Nana. Ik denk dat het inderdaad aan je perfectionisme ligt, want ik vind het er best wel leuk uitzien.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Avarosa schreef:
    Ik heb mij profiel eens veranderd. Nu alleen nog een passende avatar, want ik vind dat rood precies zo vloeken met mijn blauwe naam of ben ik gewoon te perfectionistisch?

    Ahh, wat een leuke GIF!


    "I shut my eyes in order to see.'

    MT C:

    Dan laat ik het even zo en als ik mij er te hard ga aan storen zal ik het aanpassen.
    Ik vind die gif ook super cute. Ik was net van plan om mijn zoektocht op te geven toen ik deze tegenkwam. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GrumpyCat schreef:
    Da's wel flink schrikken.. Hopelijk komt alles goed

    Ik ben sinds tijden weer aan het puzzelen.

    Legpuzzel? Die haat ik echt. Ik ben veel meer van de sudoku's en dat soort shit.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)
    Legpuzzel? Die haat ik echt. Ik ben veel meer van de sudoku's en dat soort shit.

    Yep ;3
    1000 stukjes


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)
    Yep ;3
    1000 stukjes

    Pluhhh.... HEt is niet dat ik er slecht in zou zijn, maar ik kan er het nut en de leukheid niet van inzien -__-.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 13:59 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)
    Pluhhh.... HEt is niet dat ik er slecht in zou zijn, maar ik kan er het nut en de leukheid niet van inzien -__-.


    Ik heb zojuist een pauze genomen. Pff, het is wel veel werk, maar ik ben al erg ver.


    26 - 02 - '16

    I ship it.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    I ship it.
    You ship what? :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben slecht in het hebben van motivatie. Ook in het hebben van motivatie om motivatie te krijgen. Pff...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Avarosa schreef:
    (...)You ship what? :D
    I shipped Hannah en Castiel, but it is gone I think :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque