• Ik zoek iemand die graag een foto of enkele foto's van mijn cosplay 'fotoshoot' wilt bewerken, want mijn vriend wilt het toch niet doen. Het is de bedoeling dat de ijsstijl in de foto een beetje naar voor komt. Omdat het nog niet gesneeuwd heeft, zijn ze natuurlijk volledig uit het decor getrokken. Daarnaast wil ik de pijlen en de boog wat magischer naar voren laten komen.

    Voorbeelden van bewerkte stijlen:





    Wie is Ashe:



    Mijn foto's (kies maar eentje uit):


    Gelieve de afbeeldingen zo groot mogelijk te houden zodat ze eventueel als banners of achtergronden kunnen gebruikt worden.

    Extra
    Nu sommigen van jullie toch bezig zijn. Wie kan deze foto op een vliegveldachtergrond zetten?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 22:51 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I dunno, men. Verveelde me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je foto's zijn echt awesome. 8D


    Your make-up is terrible

    Oeeeeh cool cool. Is er een mogelijkheid dat ik er niet zo bleek uitkom?
    En dankje Nikki en die ander persoon wiens naam ik even niet wee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Beter?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Je foto's zijn echt awesome. 8D


    I agree!


    26 - 02 - '16

    Misschien nog net iets meer. Net zoals op de voorbeelden? Zo komt het een beetje natuurlijker over. Nu ben ik namelijk mee in het effect opgenomen. Als dat niet lukt is het niet erg hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nu sommigen van jullie toch bezig zijn. Wie kan deze foto op een vliegveldachtergrond zetten?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog vrijwilligers?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga 't binnenkort eens proberen. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wist niet goed wat voor achtergrond je wilde, dus ik hoop dat deze goed is. :v



    Oja, ik heb je ook wat meer haar gegeven. :') Want zo lijkt 't alsof er een windje staat - iets natuurlijker.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 18:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avarosa schreef:
    Misschien nog net iets meer. Net zoals op de voorbeelden? Zo komt het een beetje natuurlijker over. Nu ben ik namelijk mee in het effect opgenomen. Als dat niet lukt is het niet erg hoor.

    oeeeps, je berichtje gemist.
    Die bleekheid komt omdat ik de saturatie wat omlaag heb gedaan. Ik kan proberen om dat eventueel te veranderen, maar ik kan ook het effect wat minder maken?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Awesome nynk. En als je wilt michelle. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh Nynke. Ik zou die Pan Am op mijn vintage pagina zetten. Ik wil je best credits even, maar ik vraag het liever op voorhand.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is het normaal dat de foto zo klein uitvalt. Komt dat door de bewerking of door mijn upgeloade foto's?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Oh Nynke. Ik zou die Pan Am op mijn vintage pagina zetten. Ik wil je best credits even, maar ik vraag het liever op voorhand.

    Zet er maar op, hoor. Hij´s van jou. :3


    "I shut my eyes in order to see.'