• Seattle is de laatste 25 jaar uitgegroeid tot het paradijs van de criminelen. Drugs en alcohol horen in het dagelijks leven. Het geluid van racende auto's vult de nacht en nachtclubs zijn de meest bezochte plaatsen. Dit is juist waarom verschillende bendes zich hier hebben gevestigd, maar slechts twee daarvan hebben overleefd in de straten. Las Serpientes, het thuis van vele Hispanics. The Yesler Gang, geleid door runaways uit heel Amerika. Beide domineren ze de straten, maar geen van beide hebben ze alle macht. Waarom? Door elkaar. Voor totale macht kan er maar één bende zijn en dat is nou juist de reden dat er al een aantal jaar een heuse oorlog tussen de twee is. Felle woede die oplaait als er een confrontatie tussen de leden is, sluwe plannen en het streven om de beste te zijn. Dit zorgt ervoor dat de straten van Seattle in een kleine tijd de gevaarlijkste in Amerika zijn geworden. De oorlog raakt namelijk niet alleen de leden van de bendes, maar ook de mensen die al jaren in Seattle wonen. En de druk stijgt alleen maar als de politie alerter wordt, twee compleet verschillende werelden botsen en de dunne lijn tussen haat en liefde ontdekt wordt...

Let's talk ^^
    Don't fight! Anders krijg je geen koekje D:

El Diablo.

Falahee schreef:
    Hotel van The Yesler Gang en de oude villa van Las Serpientes.

[Nog niet helemaal tevreden, maarja..]

Okay, thanks C: Ik ga reageren!

Don't walk. Run, you sheep, run.

MT c: ik schrijf morgen(avond) pas want ik ben vandaag de hele dag weg

would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

Ik schrijf ook pas morgen ben ik bang want familiedag vandaag.

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Iemand waar ik Roman kan droppen? :3

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Gally schreef:

Als hij om een of andere vage reden zin heeft om naar het sportcomplex te gaan waar Arabella en Sheng zo heen gaan is hij welkom

Ik reageer vanavond weer ^^

Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

Fairytalest schreef:
    (...)

Als hij om een of andere vage reden zin heeft om naar het sportcomplex te gaan waar Arabella en Sheng zo heen gaan is hij welkom

Ik reageer vanavond weer ^^

Hmm, ik weet niet of hij dat zou doen :')

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Gally schreef:

Ehm, Romano? Hij mag wel naar Karmilla toe gaan?

Oeehhh ^^ Ik zal morgen posten. Ik had vandaag al iets geschreven, maar was té kort voor mijn doen.

Haha, omg, wat schattig. Moet ik op jou wachten Falahee?

Nee hoor! ^^
    Schrijf maar gewoon :]

El Diablo.

Falahee schreef:
    Nee hoor! ^^
    Schrijf maar gewoon :]

Haha, oke, dan ga ik later in de avond een post schrijven. Nog enige bijzonderheden of iets wat ik van Tyler er in toe moet passen?

Verzin maar gewoon wat hoor :]
    Hij is moe dus veel bijzonders zal hij niet gaan doen, ahaha

El Diablo.

Haha oke (:

Het word toch wat later. Ik moet eerst wat anders af schrijven (:

Omg, sorry mensen, ik zal morgen een post voor jullie schrijven! I promise.