• Seattle is de laatste 25 jaar uitgegroeid tot het paradijs van de criminelen. Drugs en alcohol horen in het dagelijks leven. Het geluid van racende auto's vult de nacht en nachtclubs zijn de meest bezochte plaatsen. Dit is juist waarom verschillende bendes zich hier hebben gevestigd, maar slechts twee daarvan hebben overleefd in de straten. Las Serpientes, het thuis van vele Hispanics. The Yesler Gang, geleid door runaways uit heel Amerika. Beide domineren ze de straten, maar geen van beide hebben ze alle macht. Waarom? Door elkaar. Voor totale macht kan er maar één bende zijn en dat is nou juist de reden dat er al een aantal jaar een heuse oorlog tussen de twee is. Felle woede die oplaait als er een confrontatie tussen de leden is, sluwe plannen en het streven om de beste te zijn. Dit zorgt ervoor dat de straten van Seattle in een kleine tijd de gevaarlijkste in Amerika zijn geworden. De oorlog raakt namelijk niet alleen de leden van de bendes, maar ook de mensen die al jaren in Seattle wonen. En de druk stijgt alleen maar als de politie alerter wordt, twee compleet verschillende werelden botsen en de dunne lijn tussen haat en liefde ontdekt wordt...


    Let's talk ^^
    Don't fight! Anders krijg je geen koekje D:


    El Diablo.

    MT. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    MT, yay.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Waddup.

    Hm, ligt eraan wat voor koekjes het zijn? Chocolate chip cookies? C:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 20:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Onder andere :Y)


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Onder andere :Y)

    Ik ben al lief c: *nomnom*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mt


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Iemand die er voor open staat om lichtelijk verwond te zijn, met een mes, door Arabella? En andersom, ofcourse.

    Oh, zijn er trouwens ook wat foto's van de huizen waar beide bendes zich in bevinden? Dan kan ik dat wat toepassen in mijn post.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cogitatio schreef:
    Iemand die er voor open staat om lichtelijk verwond te zijn, met een mes, door Arabella? En andersom, ofcourse.

    Ligt eraan. In welke gang zit Arabella?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ligt eraan. In welke gang zit Arabella?


    The Yesler gang. (:

    Wallace schreef:
    Oh, zijn er trouwens ook wat foto's van de huizen waar beide bendes zich in bevinden? Dan kan ik dat wat toepassen in mijn post.


    Ik probeer nog steeds wat te vinden :/


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Ik probeer nog steeds wat te vinden :/

    Heb je er hulp bij nodig of doe je dat liever zelf? Heb je al wat in je hoofd van hoe en wat?

    @ Cogitatio: Nee, mijn personage niet haha.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 20:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hotel van The Yesler Gang en de oude villa van Las Serpientes.

    [Nog niet helemaal tevreden, maarja..]


    El Diablo.

    mon topics , ik reageer morgen :'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH