![](https://31.media.tumblr.com/e5e367de155263ca5523e05c08fd551b/tumblr_inline_n9w49mvNO91rwt71l.gif)
Tatia Quinn
Toen ik eindelijk over de verbazing heen was voelde ik de pijn. Ieder spier in mijn lichaam protesteerde bij elke beweging, ieder gewricht deed zeer, ieder bot voelde aan alsof het twintig keer gebroken was. Ik klapte dubbel, wat voor een wolf een hele prestatie was.
Ik voelde hoe Clyde voorzichtig me optilde en weg bracht. Even was ik verbaasd over hoe sterk hij moest zijn om een wolf van mij grote, want ja ik kon hem ineens recht in de ogen kijken dus ik moest enorm zijn, en daarmee ook gewicht kon optillen.
"Ehm Aya, ik heb hier een klein probleempje,' hoorde ik hem zeggen, maar ik was te gefocust op de pijn om me echt op hem te kunnen concentreren.
"Tatia, dit is een kleine fase waar je doorheen moet. Het duurt even en het is niet fijn, maar de eerst transformatie is altijd pijnlijk." Ik kromp in elkaar toen ik een stem in mijn hoofd hoorde die niet van mij was. Tegelijkertijd vertelde een instinct, ik had ineens een instinct, dat die stem daar hoorde, dat die stem mij hielp. Ik hoor hoe haar gedachtes terug keren naar haar eigen transformatie en ik voel even haar herinnering. Dan is het weg en komt Aya uit de bosjes lopen.
"Hoelang gaat het al zo?" Vraagt ze aan Clyde.
"Ik weet het niet precies hoe lang. Nog niet heel lang. Ik heb haar gelijk hierheen gebracht. Niemand mocht haar zo zien." Zijn stem klink schoor en ik kan zijn paniek en angst ruiken. De pijn trekt ineens heel snel weg en ik heb het idee dat ik weer kan ademen. Zonder dat ik er verder bij na denk, het moet weer dat dierlijk instinct geweest zijn, druk ik mijn kop, mijn enorme veel te grote kop, zachtjes tegen zijn borst. Alsof dat al zijn pijn en paniek weg zou halen.
Mijn gedachtes zijn weer kalm, en ik besef nu dat ik totaal geen reden had om zo in paniek te raken. Ik wist niet eens wat er precies gebeurd was dat mijn familie zo raar deed? De kalmte voelt fijn en ik kan weer helder na denken. Even raak ik in paniek dat ik niet terug kan veranderen, maar dan herinner ik me Aya weer. Ik blaf, een raar geluid, een vreemde sensatie en ik grijp voorzichtig Clyde bij zijn jas beet en trek. Wel niet voorzichtig genoeg, want ik trek hem omver. Ik ruik de dierlijke geur op, dezelfde geur die op Aya ligt. Hij is net zoals ik, net zoals zij. Ik begin ongelofelijk enthousiast te worden "Kom, verander dan!" denk ik. "Ren met me door de bossen idioot!" Ik denk dat ik grijns en ik maak een raar sprongetje en door mijn onwennigheid van mijn nieuwe lichaam val ik vol op mijn bek. Het boeit me niet, de pijn is binnen enkele seconden weer weg en ik sta weer op. Mijn bewegingen voelen ongecoördineerd en raar, maar ik voel me er zo vrij door.
"Ik ben een wolf!! Hoe hard kan ik rennen? Wat zou ik allemaal kunnen horen? Zou ik nu ineens heel veel rauw vlees willen eten? Hoe ruiken konijntjes?"
[ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 12:41 ]
There is something alluring about an angel drawn to the dark side.