• Kom er in deze quiz achter!:Y)

    Klik!


    You were born original, don't die as a copy.

    Wallace schreef:
    (...)
    Nice. Hahaha, dat word voor mij dan omgekeerd, omdat we hier van die suikerblokkies hebben :"D
    En damn, shit, ik bedoelde dus: Was** it fun? Omg :'D


    Huh, nu snap ik je niet meer hoor haha.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Huh, nu snap ik je niet meer hoor haha.='D

    Ik schreef het anders, ik wilde vragen of het leuk was (was if fun), maar schreef wat anders op het eind :'D Ik zat er met mn kop niet bij, want ik ben bezig met een nieuw verhaal :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ik schreef het anders, ik wilde vragen of het leuk was (was if fun), maar schreef wat anders op het eind :'D Ik zat er met mn kop niet bij, want ik ben bezig met een nieuw verhaal :'D


    Wat voor een verhaal?:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat voor een verhaal?:Y)

    “Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke, heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah, een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De roe :c
    Mag niet eens mee naar Spanje x)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik krijg een cadeautje. Maar hij heeft me overgeslagen dit jaar, omg! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.