• Ik heb dus de hele week gewerkt -zou vandaag eigenlijk ook moeten maar ik ging niet- dus ik was vet moe, en kon vanochtend eindelijk weer uitslapen.
    Dacht ik.
    Begonnen die buren om half 7 met timmeren en boren. En ze zijn nu gewoon nog steeds lawaai aan het maken D:

    Nog iemand asociale buren die daar al zo vroeg mee beginnen? (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, maar ik heb wel asociale buren die de politie bellen wegens 'geluidsoverlast' die er helemaal niet is. -.-' En dat is dan nog zo'n koppel die denken dat ze pérfect zijn...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, maar mijn buurvrouw zet haar Afrikaanse muziek altijd heel hard op. Ze begint er heel vroeg op de dag mee, en midden in de nacht hoor je het nog steeds. Dus ik weet ongeveer hoe je je voelt, hehe. (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 13:29 ]

    Nee, ik heb geen lastige buren. (:
    Mijn ma daarintegen. Die zet smorgens vroeg al Jan Smit op, leuk om wakker te worden hoor. :8


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, maar ze zijn gister verhuissst. joepie.
    nu krijg ik nieuwe buren.
    ik hoop leeftijdsgenoot man, anders verveel ik me heel de vakantie. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik beschouw mijn moeder als buur, ze hangt heel de tijd de tiran uit en loopt op me te roepen zonder reden, waardoor ik zo ongeveer in mijn kamer leef. Met haar in een kamer te zitten is gewoon niet uit te houden.

    Dus, mijn buur is kut, arrogant en een tiran, ze mag snel verhuizen of ik verhuis zelf wel.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 13:35 ]

    Ja. Maar dat is meestal als ik voor iets moet leren of inderdaad als ik wil uitslapen. Ze wonen over ons, maar onze straat is niet breed dus horen we àlles wat ze zeggen. Meestal staan ze buiten met elkaar te praten en dan wordt ik pissig want dat is meestal om 8 uur 's morgens ><

    Geweldig he? Dat soort buren. Ik heb er ook hoor :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet onze buren, maar in onze straat zijn er mensen met een vuvuzela.
    En iedere keer als Nederlands scoort komen ze de straat op --'

    Kut dingen >.<


    You’re falling into history.

    onze buurkindjes zijn zo vervelend, die janken de hele dag en schreeeeeeeeuwen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hé, jij ook al? Heb ik ook last van, ze blijven verbouwen in hun huis. En om 22uur 's nachts gaan ze op hun drumstel slaan. x___x


    All this dampness is damp.

    ja wij ook vandaag haha miss hebben we stiekem dezelfde buren xD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb gelukkig hele leuke buren (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    bij mij was het toen de buren aan het verbouwen waren, heel frustrerend grr... al helemaal wanneer die huize hiero zo, niet geluidsdicht zijn.. -.-''


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik woon met allemaal bejaarden naast en tegenover me. Ook erg leuk --'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn buren zijn turks. Niet dat ik daar wat tegen heb ofzo, ze zijn super aardig. Alleen mijn buurjongen van 20 zingt 's nachts nogal rare turkse liedjes, en dan ook keihard. Als ie nou nog kon zingen was 't beter geweest. -_-'.


    Tears falling down because you break my heart...