• Ik ken een jongen van mijn werk sinds de zomervakantie en al een paar weken appen we, spreken we af, fitnessen we samen etc. Ik vind hem leuk en of hij mij leuk vind? Geen idee. Laatste x dat we afspraken probeerde hij me te zoenen, maar ik deed het niet (ik vond het awkward, durfde niet etc etc.) , dus je zou denken dat hij mij misschien ook een beetje leuk vind. Nou vind mijn collega hem opeens ook leuk en dat weet hij. En hij zei tegen mij toen we erover hadden hoe leuk mijn collega hem leuk vind dat hij nog niet klaar is voor een nieuwe relatie. Daarvoor zei hij ook dat hij iemand anders zag zitten.
    Het kwam bij mij best hard aan dat hij geen relatie wou hebben maar nog steeds wilt hij afspreken en me zien. Wat moet ik doen? Ik wil zelf best een relatie (hoeft niet perse nu) want ik vind hem wel heel leuk.. Maar ik zit ook niet te wachten op valse hoop..

    Sounds like a player. Ik denk niet dat hij echt een relatie met je wil, maar gewoon met je wil zoenen om je dan daarna te laten vallen. Ik zeg niet dat het zo is, want ik ken 'm natuurlijk niet, maar in m'n oren klinkt hij als iemand die je maar beter vergeet.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 19:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe lastig het ook is, misschien kan je het hem gewoon vragen? Weet je meteen waar je aan toe bent.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    No surprise for me. Ik had een miljoen op mijn bank gekregen als ik snapte hoe zij in elkaar zaten. Vraag hem waarom hij met je wilde zoenen en als hij zegt dat er niks achter zit, zeg je hem dat je niet mee doet aan zulke zinloze handelingen. :}

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 20:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh same problem.... volgens mij zijn jongens goed in valse hoop geven, eerst laten merken dat ze je leuk vinden en dat als een klap te horen krijgen dat hij "niet zeker weet of hij je leuk vind"

    maar.... om even op jou terug te komen.
    Als ik het zo lees, is hij naar mijn idee geen relatie materiaal. Hij wilt wel zoenen maar wilt voorlopig nog geen relatie??? Huh...
    en ondertussen ook met andere bezig zijn? Sorry maar als ik jou was zou ik mijn hart beschermen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zou lesbisch worden.

    OT: Misschien ziet hij je wel zitten, maar verdoezelt hij dat omdat je zijn kus geweigerd hebt of misschien wilt hij gewoon ieder meisje zoenen dat hij knap vindt en heb je er dus niks aan. Kan een beetje van alles zijn.


    Take me to wonderland

    Wallace schreef:
    No surprise for me. Ik had een miljoen op mijn bank gekregen als ik snapte hoe zij in elkaar zaten. Vraag hem waarom hij met je wilde zoenen en als hij zegt dat er niks achter zit, zeg je hem dat je niet mee doet aan zulke zinloze handelingen. :}


    None but ourselves can free our minds.

    Dysphoria schreef:
    Ik zou lesbisch worden.

    OT: Misschien ziet hij je wel zitten, maar verdoezelt hij dat omdat je zijn kus geweigerd hebt of misschien wilt hij gewoon ieder meisje zoenen dat hij knap vindt en heb je er dus niks aan. Kan een beetje van alles zijn.


    Pff als lesbisch zijn nou een keuze was... XD

    Ja dat weet ik dus niet..

    Ik wil je geen valse hoop geven, maar hij zei dat hij iemand anders leuk vindt. Dit kan jij ook zijn. Nogmaals ik wil je echt geen valse hoop geven.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!