• Het is namelijk vandaag 1 december ofwel, de laatste maand van 2014 is ingegaan. Nog maar 31 dagen voordat het jaar voorgoed om is. Ik zat er gisteren over te denken en 2014 is echt super gauw voorbij gegaan!
    Maar goed, van de andere kant is het nog maar 4 dagen tot Sinterklaas en 24 dagen tot Kerstmis, dus dat is wel leuk. (:
    Ik schrok er toch wel even van hoe gauw dit jaar voorbij ging/gaat eerlijk gezegd. Jullie?
    -Gaan jullie nog voornemens laten uitkomen vóór 31 december trouwens?
    Ik ga proberen de 10000 forumberichten te halen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 12:07 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen zin om me depressief te voelen, want ik ben vandaag jarig

    Om eerlijk te zijn ben ik wel blij dat het jaar zo snel ging. Ik had geen makkelijk jaar namelijk.

    Goede voornemens hebben bij mij ook niet zo gek veel zin, want ik houd me er toch nooit aan :W

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 12:08 ]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik heb geen zin om me depressief te voelen, want ik ben vandaag jarig

    Om eerlijk te zijn ben ik wel blij dat het jaar zo snel ging. Ik had geen makkelijk jaar namelijk.

    Goede voornemens hebben bij mij ook niet zo gek veel zin, want ik houd me er toch nooit aan :W


    Gefeliciteerd! (:
    En dan hoop ik dat 2015 je leukere dingen gaat brengen dan 2014.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben blij dat 2014 eindelijk voorbij is straks. Wat een rotjaar, met veel dood, stress, ziekte en narigheid was dit. Het enige positieve is dat ik mijn examen ondanks alles heb gehaald en we daarom naar de HP studio's gingen. Dus het ging langzaam voor mijn gevoel en dit topic is voor mij opbeurend, haha. Op naar 2015, met hopelijk wat minder dood en verderf c:


    Happy Birthday my Potter!

    Patholoog schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! (:
    En dan hoop ik dat 2015 je leukere dingen gaat brengen dan 2014.


    Ik hoop het inderdaad ook, want ik heb echt iets van twee/drie jaren achter elkaar gehad die gewoon erg moeilijk waren.


    26 - 02 - '16

    Ik heb twee van mijn voornems laten uitkomen.

    - Eindelijk rijlessen gaan nemen.
    - Voor het eerst een verhaal echt afronden. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind dat helemaal niet deprimerend. Laat het nu meteen maar 2015 (of beter nog, 2016) zijn. Dit jaar is/was écht niet leuk.

    Griffiths schreef:
    Ik vind dat helemaal niet deprimerend. Laat het nu meteen maar 2015 zijn. Dit jaar is/was écht niet leuk.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 12:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik had eerlijk gezegd een geweldig jaar. Ik heb zoveel bereikt in dit jaar waar ik trots op ben en kan met een goed gevoel er terug naar kijken. Ik hoop dat 2015 net zo geweldig wordt!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Griffiths schreef:
    Ik vind dat helemaal niet deprimerend. Laat het nu meteen maar 2015 (of beter nog, 2016) zijn. Dit jaar is/was écht niet leuk.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ben blij dat het jaar eindelijk bijna om is. Na 2 vreselijke jaren hoop ik dat 2015 eens wél leuk zal zijn. Ookal is de hoop maar klein.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik ben blij dat het jaar eindelijk bijna om is. Na 2 vreselijke jaren hoop ik dat 2015 eens wél leuk zal zijn. Ookal is de hoop maar klein.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 13:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind de feestdagen behoorlijk leuk, dus in die opzicht, ben ik blij dat het jaar bijna om is.
    Ik had dit jaar natuurlijk ook wel mijn downs, maar al bij al, was het toch wel een geslaagd jaar. En daR ben ik blij om. Ik hoop dat 2015 goed verloopt.

    Ik ga proberen om in 2015 een verhaal af te ronden. Maar goed, dat heb ik vorig jaar ook al voorgenomen :W


    -

    2014 was voor mij geen topjaar, maar ook niet slecht. Ik wil eigenlijk gewoon nog eens een topjaar als in 2005, dat was echt een topjaar. Maar één cijfer verschil, moet lukken. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    2014 was voor mij geen topjaar, maar ook niet slecht. Ik wil eigenlijk gewoon nog eens een topjaar als in 2005, dat was echt een topjaar. Maar één cijfer verschil, moet lukken. (:

    Hahahaha xD Wat is er dan in 2005 gebeurd?

    Mijn topjaar was 2006. Mijn familie uit Nederland was van plan om hier te komen wonen. Ze bleven een half jaar bij ons "logeren". Dus had ik een speelmaatje, wat gewoonweg leuk is als je geen zus of broer heb en meestal helaas alleen moet spelen omdat je pas in het weekend vriendinnen kan uitnodigen. Maar helaas gingen ze weer naar Nederland. Achja, verder ging het die jaar verdomd goed op school. I miss that. (no_chears)


    -

    Ik heb nog geen zin in kerst etc. Maar wel in mijn veertiende verjaardag, al duurt dat nog erg lang. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.