• Het is namelijk vandaag 1 december ofwel, de laatste maand van 2014 is ingegaan. Nog maar 31 dagen voordat het jaar voorgoed om is. Ik zat er gisteren over te denken en 2014 is echt super gauw voorbij gegaan!
    Maar goed, van de andere kant is het nog maar 4 dagen tot Sinterklaas en 24 dagen tot Kerstmis, dus dat is wel leuk. (:
    Ik schrok er toch wel even van hoe gauw dit jaar voorbij ging/gaat eerlijk gezegd. Jullie?
    -Gaan jullie nog voornemens laten uitkomen vóór 31 december trouwens?
    Ik ga proberen de 10000 forumberichten te halen.

[ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 12:07 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Aldea schreef:
    (...)
    Hahahaha xD Wat is er dan in 2005 gebeurd?

Mijn topjaar was 2006. Mijn familie uit Nederland was van plan om hier te komen wonen. Ze bleven een half jaar bij ons "logeren". Dus had ik een speelmaatje, wat gewoonweg leuk is als je geen zus of broer heb en meestal helaas alleen moet spelen omdat je pas in het weekend vriendinnen kan uitnodigen. Maar helaas gingen ze weer naar Nederland. Achja, verder ging het die jaar verdomd goed op school. I miss that. (no_chears)

Geen idee, maar ik herinner me nog dat ik op oudejaarsavond dacht: "Dit was een topjaar, hopelijk wordt dat het volgende jaar ook", maar 2006 was gewoonweg een strontjaar. Wellicht omdat ik toen niet meer de jongste was en serieus minder aandacht kreeg (en dat was wel even wennen in het begin), omdat die laatste vier maanden van 2006 (en de eerste zes van 2007) een hel waren etc, haha.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ja, het gaat echt enorm snel dit jaar. :c
    Ik heb niet echt dingen die ik nog per se dit jaar wil doen, behalve misschien beginnen met rijlessen. Voor mijn diploma heb ik wat lessen van mijn ouders cadeau gekregen, maar mijn vader plakte er de voorwaarde op dat ik dan wel nog dit jaar moest beginnen. Mijn moeder vond dat onzin en ze hadden het duidelijk niet van tevoren zo afgesproken, maar ik weet dus niet zeker hoe serieus dat is. :x

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Iluvatar schreef:
    2014 was voor mij geen topjaar, maar ook niet slecht. Ik wil eigenlijk gewoon nog eens een topjaar als in 2005, dat was echt een topjaar. Maar één cijfer verschil, moet lukken. (:

Wacht, 2005? Huh, toen was je toch vijf? Ik vind het knap dat je überhaupt nog voldoende van dat jaar weet om in te schatten hoe het was dan, haha. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Griffiths schreef:
    Ik vind dat helemaal niet deprimerend. Laat het nu meteen maar 2015 (of beter nog, 2016) zijn. Dit jaar is/was écht niet leuk.

Everything is illuminated by the light of our past.

Ik kijk echt uit naar kerst en oud & nieuw. Depressief wordt ik er niet van, maar wel vrolijk (:

Such a useless spell.

Depressief? Niet echt. Van mij mag het wel weer zomervakantie worden. Na december gaat het jaar meestal snel, en ik ben 11 januari jarig. :Y)

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Square schreef:
    (...)

Wacht, 2005? Huh, toen was je toch vijf? Ik vind het knap dat je überhaupt nog voldoende van dat jaar weet om in te schatten hoe het was dan, haha. :'D

Toen was ik inderdaad vijf toen, haha. Ik weet dat ik eigenlijk heel opgelucht was dat er eindelijk geen kilte meer hing in huis iedere keer dat mijn ouders tezamen thuis waren (ze zijn gescheiden dat jaar. Ik merkte er toen niet veel van, eigenlijk, het was meer een verlossing dat er niet meer zo'n ijzige stiltes en een kil gevoel was thuis), dat 2005 voor mij op school ook een topjaar was e.d., dat zal er wel in meegespeeld hebben. (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik wens iedereen alvast een fijne Sinterklaas, kerst en jaarwisseling toe.

Mijn jaar was eigenlijk wel een topjaar.
    In februari heb ik mijn twaalfde prijs gewonnen met boogschieten. Op 17 mei heb ik voor het eerst één van mijn helden in het echt mogen zien. Ook ben ik een tweedejaars mediavormgever in opleiding geworden. Sinds begin juli ben ik enorm fan geworden van de band die inmiddels mijn favoriete band is. Half september heb ik de leeftijd van 18 bereikt. Ik heb een goede vriendin erbij gekregen via training. Voor de eerste keer, wat op 31 oktober was, ben ik naar een musical geweest. Daarnaast hebben mijn vriend en ik al anderhalf jaar een relatie.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Weer een jaar dichter bij The Winds of Winter. :Y) /cantwait

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ik voel me er niet depressief om hoor, alleen vind ik dat de tijd bizar snel gaat! ;)
    2014 was voor mij een erg leuk jaar! Ik heb mijn Havo diploma gehaald, ik heb mijn rijbewijs gehaald, ben voor het eerst alleen op vakantie geweest met vriendinnen, ik ben begonnen aan een nieuwe studie, ik ben naar Disneyland geweest en ik heb een nieuwe vriend gekregen! Ik heb echt een top jaar gehad en ik hoop dat 2015 net zo geweldig gaat worden als 2014! (H)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.