• Ik heb van een vriendin die de dag krant gekocht had dat er een flauw stukje in dtond over dat Bill en meisje zou zijn enzo.

    Hebben kranten tegenwoordig niets beters meer te doen dan Bill voor meisje uit te maken???
    Het is nu al de 2e keer dat ze zoiets erin zetten, vinden jullie dit normaal????


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    woww schreven ze dat echt ? :S
    ik heb al véééél artikels van bill en th uit de krant ma dat heb ik nog ni gelezen...
    ik vind het wel leuk als bill in de krant staat (bij ons onderstusse al een paar keer XD) ma het moete wel goei artikels zijn! :D
    maar als ze zo'n dingen bginnen te schrijven ...:8 nee..dat is zeker niet normaal ...

    XXx°(K)

    ahahahahaha !!
    wat jij je daar van aan trekt !

    Laat ze lekker zeggen wat ze willen !
    Wij weten tenminste het verschil tussen een vrouw en een man !
    Zij precies niet als ze zoiets dom schrijven.

    Ik zeg je
    Laat hun zeggen !
    Wij fans weten wel véél beter !

    Ofwel je kan ook een boze brief sturen maar ik denk dat die mensen het daarom wel doen dus dat zou ik nu niet echt doen...

    Trek het je vooral niet aan !
    Ik vind dat zeer zielig !
    Ze hebben gewoon volgens mij geen nieuws genoeg dus zette ze ermaar grove leugens in.
    Gewoon laten doen zeg ik !

    xx..xx.

    idd...

    Trouwens, bij de handtekeningenkaarten uit de nieuwe bravo, staat Tom's hendtekening bij Bill, en Billse bij Tom, echt raar:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ahahahahaha !!
    wat jij je daar van aan trekt !

    Laat ze lekker zeggen wat ze willen !
    Wij weten tenminste het verschil tussen een vrouw en een man !
    Zij precies niet als ze zoiets dom schrijven.

    Ik zeg je
    Laat hun zeggen !
    Wij fans weten wel véél beter !

    Ofwel je kan ook een boze brief sturen maar ik denk dat die mensen het daarom wel doen dus dat zou ik nu niet echt doen...

    Trek het je vooral niet aan !
    Ik vind dat zeer zielig !
    Ze hebben gewoon volgens mij geen nieuws genoeg dus zette ze ermaar grove leugens in.
    Gewoon laten doen zeg ik !

    xx..xx.


    Ik trek me daar heus niet zoveel van aan hoor, ik ga hier bijvoorbeeld heus niet lopen janken iomdat dat erin staat, ik vind het alleen zo flauw...
    In kranten hoort toch nieuws te staan, of heb ik het nu verkeerd??? xD


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    nja, tijdschriften zijn nii veel beter hoor! o.O

    de joepie bijvoorbeeld!

    'Bill is de kruising van een cowboy en een egel'

    en nog zoveel dingen!

    ik heb al klaagbrieven gestuurd nzo, mn vriendinne ook, maarjah...

    ahahahahaha !!
    wat jij je daar van aan trekt !

    Laat ze lekker zeggen wat ze willen !
    Wij weten tenminste het verschil tussen een vrouw en een man !
    Zij precies niet als ze zoiets dom schrijven.

    Ik zeg je
    Laat hun zeggen !
    Wij fans weten wel véél beter !

    Ofwel je kan ook een boze brief sturen maar ik denk dat die mensen het daarom wel doen dus dat zou ik nu niet echt doen...

    Trek het je vooral niet aan !
    Ik vind dat zeer zielig !
    Ze hebben gewoon volgens mij geen nieuws genoeg dus zette ze ermaar grove leugens in.
    Gewoon laten doen zeg ik !

    xx..xx.


    Ik trek me daar heus niet zoveel van aan hoor, ik ga hier bijvoorbeeld heus niet lopen janken iomdat dat erin staat, ik vind het alleen zo flauw...
    In kranten hoort toch nieuws te staan, of heb ik het nu verkeerd??? xD


    Nee je bent zeker niet verkeerd.
    Tjah ze zullen gewoon geen nieuws meer hebben en liever andere mensen hun idool zitten belachelijk maken...
    N jah dat is echt super flauw...

    Njah tegen alle mensen zeg ik dit nu ;
    Mensen als er zoiets in de krant ofzoo staat begin niet me boze mails ofzoo te schrijven want ik denk heus dat het hun bedoeling is om boze mails te krijgen en om hun lezers hun idool lekker af te kraken... Tsjah begin daar dus gewoon niet aan om boze mails ofzoo te sturen want die kicken daarop !
    Een goude raad van tante Annelies x'D

    pfff lieve schat, niks vanaan trekken (K)


    death to the one at the end of the serenade.

    ahahahahaha !!
    wat jij je daar van aan trekt !

    Laat ze lekker zeggen wat ze willen !
    Wij weten tenminste het verschil tussen een vrouw en een man !
    Zij precies niet als ze zoiets dom schrijven.

    Ik zeg je
    Laat hun zeggen !
    Wij fans weten wel véél beter !

    Ofwel je kan ook een boze brief sturen maar ik denk dat die mensen het daarom wel doen dus dat zou ik nu niet echt doen...

    Trek het je vooral niet aan !
    Ik vind dat zeer zielig !
    Ze hebben gewoon volgens mij geen nieuws genoeg dus zette ze ermaar grove leugens in.
    Gewoon laten doen zeg ik !

    xx..xx.


    Ik trek me daar heus niet zoveel van aan hoor, ik ga hier bijvoorbeeld heus niet lopen janken iomdat dat erin staat, ik vind het alleen zo flauw...
    In kranten hoort toch nieuws te staan, of heb ik het nu verkeerd??? xD


    Nee je bent zeker niet verkeerd.
    Tjah ze zullen gewoon geen nieuws meer hebben en liever andere mensen hun idool zitten belachelijk maken...
    N jah dat is echt super flauw...

    Njah tegen alle mensen zeg ik dit nu ;
    Mensen als er zoiets in de krant ofzoo staat begin niet me boze mails ofzoo te schrijven want ik denk heus dat het hun bedoeling is om boze mails te krijgen en om hun lezers hun idool lekker af te kraken... Tsjah begin daar dus gewoon niet aan om boze mails ofzoo te sturen want die kicken daarop !
    Een goude raad van tante Annelies x'D


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    daar geef ik je gelijk in ;)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    haha kranten zijn tegenwoordig egt levenloos bezig

    ze moeten mij gewoon op de redactie zetten dan weten ze zeker dat mensen ze het lezen

    Jezus, mensen zeik niet zo.
    Jullie maken artiesten toch ook wel eens belachelijk?
    Geef toe, veel fans die Bill voor het eerst zien denken dat hij een meisje is. Hij legt de nadruk op zijn vrouwelijke kans, ja, en, dus? Maar hij weet zelf ook dondersgoed dat mensen daar op reageren.
    Daarnaast gáát dit haar ook wel heel erg op een stekelvarken/egel lijken. Dat is gewoon een simpele conclusie die zelfs de fans kunnen trekken.
    Mijn mening is dat het haar momenteel echt te ver gaat. *wants the rette mich Bill*
    Het is logisch dat mensen daar over schrijven

    Stel jullie niet zo aan! Elke ster krijgt kritiek, TH dan iets meer, maar dat komt mede doordat ze zoveel hysterische tiener meisjes als fans hebben die nu eenmaal een makkelijk doelwit zijn. BOEIEND

    whatever laat ze doen , ik vind d

    whatever laat ze doen , ik vind d
    srry van hierboven , had op het verkeerde knopke gedrukt

    dus : whatever laat ze doen , ik vin da gewoon zielige mensen die aandacht willen

    ja idd damien 2 =D

    mensen, laat ze lekker. Het is alleen maar reclame.

    Sla de trommels, laat de trompetten schallen en ontsteek de vreugdevuren! Tokio Hotel zangeres Bill Kaulitz herstelt voorspoedig van een operatie aan de stembanden. De Europese tournee, die de Duitse meidengroep op 14 juni naar Nijmegen brengt, gaat gewoon door. Dat hebben de band en concertorganisator Mojo laten weten. De 18-jarige Kaulitz had een cyste op een van de stembanden. Doktoren lieten weten dat de operatie een 'groot succes' was. Overigens schijnen de artsen eerst onderzocht te hebben of Kaulitz toch niet gewoon alsnog een adamsappel kreeg.



    Nu zijn er vast veel mensen die willen weten wie ze zijn, en weer een single verkocht!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?