• Speeltopic (: Je kunt je nog wel aanmelden! Je kunt in dit verhaal gemakkelijk tussendoor invoegen dus maak je daar niet druk over!

    (Gebaseerd op; the last of us)

    Het was een koude mistige nacht in Texas. Dit was op zich niets bijzonders. De regendruppels tikte zacht tegen het raam aan en een stevige wind liet de takken van de bomen kraken. Een meisje werd wakker van het geluid die de telefoon naast haar bed maakte. De stem die tegen haar sprak herkende ze ondanks dat ze net wakker was goed, het was haar oom Tommy. "Luister goed Sarah, ik wil dat j-" Verder dan dat kwam hij echter niet. Een bijna oorverdovende schreeuw onderbrak hem waarna de verbinding weg viel.
    Na nog een aantal keer zijn naam geroepen te hebben wist ze dat de verbinding niet meer terug zou komen. Voorzichtig kwam ze uit haar bed en stapte ze op de krakende houten vloer. "Pap!?" riep het meisje hulpeloos. Toen ze geen gehoor kreeg liep ze haar kamer uit. De tv in haar vaders kamer stond nog aan maar hij zelf was nergens te bekennen. Op het scherm was een vrouw te zien met op de achtergrond een grote ravage.
    "Iedereen probeert uit volle macht de stad uit te komen, maar de regering houdt de stad afgesloten waardoor de chaos steeds meer toeneemt. We kunnen niets anders meer doen dan wachten tot ze decwegen weer vrij geven. Helaas gaat dit volgens mij nie-" Een grote ontploffing was op het scherm te zien waarna er wezens in het beeld kwamen die er verre van menselijk uitzagen.
    Een harde gil verliet de lippen van het meisje waarna ze op een rap tempo naar beneden rende. "Pap!?" gilde ze nog een keer terwijl ze trillend van angst op haar benen stond.
    Tot haar aller grootste opluchting zag ze haar vader in de keuken staan, zijn blik gericht op de glazen deur en zijn pistool getrokken. Het jonge meisje rende naar hem toe, maar hij drukte haar naar achtere. "Sarah, ga alsjeblieft naar boven toe." zijn stem klonk beschermend.
    Voordat ze ook maar de kans kreeg om weg te gaan, brak iemand door het glas heen. Bijna direct doorboorde een kogel zijn borst. Pas toen hij op de grond lag zag ze wie het was, of eigenlijk ooit geweest was, haar oom Tommy die er nu compleet gemuteerd uit zag.


    Op 25 januari 2980 in het gebied waar nu Texas ligt brak een groot virus uit wat een groot deel van de mensheid veranderde in hondsdolle wezens. Dit was een bijna een half jaar geleden. Dit virus is echter nog niet verdwenen en de bevolking is bijna met 85% afgenomen. De mensen die nog over zijn proberen te overleven in deze barre en vooral dodelijke omstandigheden. Zullen ze een tegengif weten te vinden, of vluchten ze de stad uit omdat ze denken daar veilig te zijn? Maar 1 ding is zeker, niets in deze wereld is makkelijk

    -†-†-†-



    -†-†-†-

    Rollen:
    Vrouwen:
    - Adaline Avery Phoenix || Mashtonx || 1.1
    - Marcella Imogen Archester || Commoner || 1.1
    - Gereserveerd door Verityy
    - Gereserveerd door Verityy
    - Ava Grayson || DecemberRain || 1.4
    Mannen:
    - Gereserveerd door Mashtonx
    - Luciano Havel || Bostick || 1.1
    - Tom Writer || Ganna || 1.1
    - Ylias Namir Sayed || Princesas || 1.2
    - Delvin Mills || Malevolent
    || 1.3

    -†-†-†-



    -†-†-†-

    Regels:
    - Minimaal 250 woorden
    - Maximaal 2 personages
    - Vragen mag je altijd stellen en ik sta altijd open voor ideeën
    - Geen perfecte karakters
    - Geen ruzie, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Graag nieuwe usernamen doorgeven op het rollen/- praattopic
    - Bestuur alleen je eigen personage, tenzij je toestemming van de ander hebt
    - Alleen Mashtonx maakt nieuwe topics aan, tenzij ze iemand anders aanwijst


    -†-†-†-



    -†-†-†-

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam: (als ze die hebben)
    Leeftijd: (geen minimum, maar denk er wel aan dat een kind van 10 niet in haar eentje kan overleven.)
    Innerlijk: (iederen heeft goede en slechte kanten, ik accepteer geen perfecte personages)
    Uiterlijk: (+foto)
    Sterke punten: (bijv. Snel, goed met messen, sterk, slim, technisch. Eigenlijk de reden waarom ze het een half jaar hebben vol gehouden)
    Geschiedenis: (denk aan, waar ze waren tijdens het uitbreken van het virus, hoe ze het half jaar met het virus in de buurt hebben doorgebracht ect.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 23:28 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ganna schreef:


    Naam:
    Tom Writer
    Bijnaam:
    Tommie.
    Leeftijd:
    19, geboren op 16 december.
    Innerlijk:
    - Eigenwijs
    Hij is eigenwijs, maar in staat meningen van anderen te verdragen. Hij staat duidelijk achter zijn mening en is bereid deze te laten horen, mocht dit nodig zijn.
    - Hoogbegaafd
    Tom is in staat een hoop dingen in zeer korte tijd in zich op te nemen en deze ook permanent op zijn harde schijf op te slaan. Echter heeft hij een zwaardere vorm van dyslexie en zal hem een hoop moeten worden voorgelezen.
    - Verwaand
    Tot op zekere hoogte is Tom wat verwaand. Hij vindt het moeilijk bescheiden te blijven omdat hij, zoals hij het zelf vaak beschrijft, zoveel beter en slimmer is dan anderen. Soms wordt hij beschreven als narcistisch, dit is echter zeer zeker niet aan de orde;
    - Onzelfzuchtig
    Hoewel Tom soms wat egoïstisch overkomt, heeft hij een hart van goud en zal nooit iemand opzettelijk willen kwetsen.
    - Passief
    Passief zal dan wel niet helemaal het juiste woord zijn; als het van levensbelang zou zijn zal hij niet doelloos toe zitten kijken, maar alles wat in zijn macht ligt doen om te helpen. Met schoolwerk werkt hij liever alleen, maar als hij een keer moet samenwerken zal hij eigenlijk al het werk doen omdat iedereen eigenlijk alles verkeerd doet in zijn ogen.
    Uiterlijk:
    (FC: Will Merrick) Een slanke jongeman, 1.83m lang, weinig spieren. Roodoranje haar dat meestal niet in model blijft zitten. Heldere, blauwgroene ogen.
    Meestal een zwarte of blauwe smoking met een das of vlinderdas en rode All-Stars-gympen.
    Sterke punten:
    Slim en creatief; hij kan van bijna alles wat hij vindt wel iets bruikbaars maken.
    Geschiedenis:
    Sinds zijn ouders en zusje besmet zijn geraakt is Tom naar het bos gevlucht en leeft er in een nog redelijk stevige, uit gevonden zooi opgebouwde boomhut, zo'n tien meter boven de grond. Hij gaat regelmatig naar buiten om eten en wapens te halen.
    Extra:
    Dyslectisch, aseksueel (biromantisch).


    Ik vind hem goed, alleen je moet wel beseffen dat als je hem in een smoking met vlinderstrik rond laat lopen of dat praktisch is in de situatie waar ze in zitten. Verder vind ik hem helemaal okey! (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ik vind hem goed, alleen je moet wel beseffen dat als je hem in een smoking met vlinderstrik rond laat lopen of dat praktisch is in de situatie waar ze in zitten. Verder vind ik hem helemaal okey! (;


    Die had ik :'] Ik was ook nog bezig met een iets ander uiterlijk en dat zal tegen de tijd dat je dit leest al in zijn sheet staan :']


    - Happiness resides not in possessions, and not in gold, happiness dwells in the soul. -

    Mag ik een man?


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    Mag ik een man?


    Ik zet je erbij! (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij! (:


    Ik heb geen foto voor mijn personage, mag ik gewoon een celebrity kiezen? Zayn Malik ofzo? (aangezien hij bij mijn personage past) c:


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    (...)

    Ik heb geen foto voor mijn personage, mag ik gewoon een celebrity kiezen? Zayn Malik ofzo? (aangezien hij bij mijn personage past) c:


    Of course mag je er een foto van Zayn bij doen!
    Als je vragen hebt over het RPG'en in het algemeen mag je het gerust vragen (aangezien je volgensmij redelijk nieuw bent op quizlet (; )

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 22:17 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell






    Naam: Ylias Namir Sayed
    Bijnaam: Ylias heeft geen bijnamen, dat vindt hij alleen maar vervelend.
    Leeftijd: 18, bijna 19
    Innerlijk: Ylias is een jongen met een moeilijke jeugd. Hij is Islamitisch opgevoed door zijn ouders en heeft daardoor veel meegemaakt. Zijn vader was de baas in huis, en heeft hem harde manieren geleerd. Hij moest verplicht naar de Moskee en viert de traditionele feesten. Zijn ideeën zijn anders dan die van de meeste mensen in Texas. Omdat er niet zoveel Moslims in Texas wonen, hebben sommigen de neiging om hem vreemd aan te kijken. Hier kan hij zich behoorlijk aan ergeren en daardoor mist hij zijn thuisland (ondanks alles wat zich daar heeft afgespeeld). Hij is geboren in Kabul (Afghanistan) waar hij een tijdje in oorlog heeft geleefd. Later zijn ze gevlucht naar Texas, waar het veilig was. Door de oorlog heeft hij trauma's opgelopen en last van nachtmerries. Hij slaapt slecht en slikt daarom af en toe slaappillen. Vroeger was Ylias een moeilijke jongen en kreeg hij slaag van zijn broers. Hij heeft geen rem, doet waar hij zin in heeft en is nogal agressief aangelegd. Dat laatste komt met name door zijn opvoeding. Hij heeft een ander vrouwenbeeld en gebruikt geweld als dat nodig is. Daardoor komt hij over als een agressieve, nogal gevaarlijke jongen. Toch heeft hij diep van binnen een goed hart en is hij een lieve jongen als je hem goed behandelt. Hij heeft alleen maar wat liefde nodig, omdat hij dat nooit echt gekend heeft. Van nature heeft hij een zacht, gevoelig karakter. Hij kan niet zo goed tegen kritiek, maar is bereid anderen te helpen. Ylias is een goede jongen zolang hij omringd is met de juiste mensen. Hij is namelijk gemakkelijk beïnvloedbaar. Op sommige momenten kan hij een erg grote bek hebben, maar dat is niet meer dan een masker. Omdat hij vaak gekwetst is door zijn ouders weet hij niet altijd hoe hij met zijn gevoelens moet omgaan. Dit uit zich in agressie of onverschilligheid. Zijn gedrag is nogal wisselvallig, waardoor je niet altijd weet hoe hij zich gaat gedragen. Slim is hij zeker, maar zijn ouders hebben hem nooit echt gestimuleerd om te studeren. Daarom doet hij niet echt zijn best voor school. Het uitbreken van het virus heeft hem nog geslotener gemaakt dan hij al was. Hij doet er alles aan om zijn familie te beschermen, ook al is dat niet makkelijk. Er hangt namelijk een gespannen sfeer tussen de familie. Iedereen is bang, maar hij wilt geen angst kennen. Hij heeft maar één ding voor ogen en dat is het beschermen van zijn familie, met name het gezin. Zijn moeder is erg kwetsbaar en vaak ziek. Dit maakt hem bezorgd en stiekem ook doodsbang. Hij wilt zoveel mogelijk bij haar zijn, ook al kan dat niet altijd. De band tussen hem en zijn moeder is sterker geworden, maar stress en angst speelt de grootste rol.
    Uiterlijk: Ylias heeft donkerbruine ogen met lange, dikke wimpers. Zijn wenkbrauwen zijn nogal dik en borstelig en hij heeft volle lippen. Meisjes zijn dol op zijn uiterlijk, omdat hij iets aantrekkelijks en tegelijkertijds mysterieus uitstraalt. Hij is een geheimzinnig type die niet veel over zichzelf loslaat. Ylias is niet zo groot, ongeveer 1.76 lang. Hij is goed gebouwd en gespierd. Verder heeft hij donker haar, wat meestal nogal warrig in model zit. Hij heeft een aantal littekens door het geweld van zijn vader.
    Sterke punten: Ylias is erg slim, waar hij op sommige momenten misbruik van maakt. Hij weet namelijk precies hoe hij mensen moet bespelen. Daarnaast is hij erg goed in manipuleren en kan hij mensen alles laten doen wat hij wilt. Hij is ook nog eens sterk, wat altijd een pluspunt is. Toen hij jong was heeft hij jarenlang gekickboxt, waardoor hij precies weet hoe hij zijn krachten moet gebruiken. Hij heeft meegedaan aan vele wedstrijden en daarmee heeft hij prijzen gewonnen. Door het kickboxen is hij af en toe een tikkeltje agressief, maar over het algemeen weet hij hoe hij zelfcontrole moet houden. Een slecht mens is hij zeker niet.
    Geschiedenis: Ylias heeft een groot gezin. De meesten van zijn familieleden wonen in Texas, maar hij heeft ook nog familie in Kabul wonen. Daarom gaat hij daar regelmatig naartoe om hen op te zoeken. Toen het virus uitbrak was hij op vakantie in Kabul, omdat zijn beste vriend ging trouwen. Toen hij hoorde wat er gebeurd was wilde hij zo snel mogelijk naar huis en heeft hij het eerste beste vliegtuig gepakt. Zijn moeder en kleine broertje waren tenslotte nog thuis. Hij moést hen beschermen, ook al kwam zijn eigen leven dan misschien in gevaar. Vaak cijfert hij zichzelf weg omdat hij eerst aan zijn dierbaren denkt. Zodra hij thuiskwam zag hij zijn moeder huilen aan de keukentafel. Ze had haar hoofd in haar handen verstopt en zijn kleine broertje probeerde haar te troosten. Sinds de tijd dat het virus was uitgebroken had de veilige sfeer plaats gemaakt voor angst. Niets was weer hetzelfde bij hem thuis. Zijn vader kon de druk niet aan en werd daardoor nog hardhandiger. Hij begon zijn vrouw en kinderen te slaan, en dat pikte Ylias niet. Daarom greep hij vaak genoeg in en vielen er klappen. Kortom: Het virus heeft het gezin kapot gemaakt. Ylias trekt zich vaak terug in zijn eigen huis, net buiten de stad.
    Extra: Ylias spreekt Engels, maar hij heeft een Afghaans accent en daardoor verstaan mensen het niet altijd. Soms krijgt hij rascistische opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd, maar daar trekt hij zich niets meer van aan. Ondertussen heeft hij geaccepteerd dat hij anders is dan de rest.


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Me likes!
    Alleen buiten de stad komen is onmogelijk doordat de regering alles heeft afgesloten. Anders zouden alle besmette mensen zomaar over de hele wereld kunnen komen, vandaar :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Me likes!
    Alleen buiten de stad komen is onmogelijk doordat de regering alles heeft afgesloten. Anders zouden alle besmette mensen zomaar over de hele wereld kunnen komen, vandaar :)


    Ohjaa, oeps :$ Wanneer wil je beginnen?


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    (...)

    Ohjaa, oeps :$ Wanneer wil je beginnen?


    Maakt niet uit hoor! (;
    Het liefst begin ik als we nog 1 jongen en 1 meisje hebben, tenzij dit te lang duurt, dan kan ik op zich nu al beginnen als iedereen zn rol klaar heeft


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mag ik nog een meisje?


    -

    Tuurlijk, alleen dan wil ik wel graag dat je haar heel anders maakt dan je 1e, zodat we niet allemaal dezelfde meisjes krijgen. Sorry voor iedereen dat ik zo veeleisend ben :$

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 18:32 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Tuurlijk, alleen dan wil ik wel graag dat je haar heel anders maakt dan je 1e, zodat we niet allemaal dezelfde meisjes krijgen. Sorry voor iedereen dat ik zo veeleisend ben :$


    Ik maak haar anders hoor (:


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Ik maak haar anders hoor (:


    Okey, Dan zet ik je erbij (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik zou eventueel wel mee willen doen, maar ik ben nog behoorlijk nieuw hier. Ik hou heel erg van de verhaallijn, though. The Last of Us is een van mijn favoriete games, dus als het mogelijk zou zijn, zou ik het niet erg vinden. Ik las trouwens ook dat je nog een jongen nodig had, dus dat zou mij wel goed uitkomen aangezien dat toch wel mijn favoriete rollen zijn. c;