• Pseudos >> Herzschmerz.



    Het is Duits voor Liefdesverdriet of zo iets dergelijks. (':










    In welke taal is de username van jullie of zelf verzonnen of een ship of iets? (;

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 19:31 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik haat Duits normaal gesproken echt enorm, maar dit vind ik wél een mooi woord. (:
    Mijn username is een ship uit Reign, Mary Queen of Scotts en Francis aka Adelaide Kane en Toby Regbo.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    Ik haat Duits normaal gesproken echt enorm, maar dit vind ik wél een mooi woord. (:
    Mijn username is een ship uit Reign, Mary Queen of Scotts en Francis aka Adelaide Kane en Toby Regbo.
    Vond ik ook! (:
    Oewh, leuk!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik vind m wel leuk! Al vind ik Duits echt %^&*(
    TomRiddle, aka Voldie, komt uit Harry Potter! c:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Ik vind m wel leuk! Al vind ik Duits echt %^&*(
    TomRiddle, aka Voldie, komt uit Harry Potter! c:
    Yaaay!
    Omg, serieus? Kom ik nu achter, haha. Ö


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Leuk!

    Mijn username -net verandert echt 5 min geleden ofzo- is de naam van een film die ik wat speciaal maar toch ook wel goed vond :]


    effort never betrays you

    Trainspotting schreef:
    Leuk!

    Mijn username -net verandert echt 5 min geleden ofzo- is de naam van een film die ik wat speciaal maar toch ook wel goed vond :]
    Thanks!
    Oewh, bijna tegelijk. (x
    Ik ga die film is opzoeken. :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh, I like it very much.

    And. Wallace.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 19:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Oh, I like it very much.

    And. Wallace.
    Yesh, you like it!
    Oewh, jij hebt een leuke naam!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Yesh, you like it!
    Oewh, jij hebt een leuke naam!

    Haha, ik moet wel toegeven dat ik de naam eerst wat minder vond. Maar toen ik de betekenis erachter zag, maakte 't wat (voor mij) mooier c:

    En thanks! Persoonlijk vind ik hem wel een erg groot voorbeeld, iemand waar je naar op kan kijken. But that's my opinion.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Haha, ik moet wel toegeven dat ik de naam eerst wat minder vond. Maar toen ik de betekenis erachter zag, maakte 't wat (voor mij) mooier c:

    En thanks! Persoonlijk vind ik hem wel een erg groot voorbeeld, iemand waar je naar op kan kijken. But that's my opinion.
    Had ik eerst ook, haha. (x
    Daar heb je volkomen gelijk in!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn usernname komt van die beroemde Latijnse dichter.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn eerste reactie was 'whattefack is Herzschmerz'. Maar nu ik weet wat het is, vind ik het leuk. (:

    Mijn usernaam is een combi van 2 woorden. Weet niet of dat ook een ship is.

    Vergilius schreef:
    Mijn usernname komt van die beroemde Latijnse dichter.
    Die ik niet ken, maar ik vind 'm wel leuk!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Smuttler schreef:
    Mijn eerste reactie was 'whattefack is Herzschmerz'. Maar nu ik weet wat het is, vind ik het leuk. (:

    Mijn usernaam is een combi van 2 woorden. Weet niet of dat ook een ship is.
    Ik dacht bij het eerste gezicht; "Duits woord, iets met hersenen." (x
    Die van jou blijft gewoonweg leuk en funny!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Ik dacht bij het eerste gezicht; "Duits woord, iets met hersenen." (x
    Die van jou blijft gewoonweg leuk en funny!

    Whaha, i like you.
    Je nieuwe naam is even wennen. Net als met Pseudos. Al zal ik deze nooit zelf kunnen schrijven zonder fouten. XD