Smuttler schreef:
(...)
Whaha, i like you.
Je nieuwe naam is even wennen. Net als met Pseudos. Al zal ik deze nooit zelf kunnen schrijven zonder fouten.
Ik vraag me af of ik dat eigenlijk zelf zou kunnen. Herxschmarz, tja ik doe het al fout, haha. Herzschmerz, ja goed!
Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.
Ik vind Duits ook niet perse een prachtige taal, maar er zitten best wel veel woorden in die in de wereld gewoon geen goed equivalent hebben en dit woord is echt heel mooi.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Bladgoud schreef:
Ik vind Duits ook niet perse een prachtige taal, maar er zitten best wel veel woorden in die in de wereld gewoon geen goed equivalent hebben en dit woord is echt heel mooi.
Ik geef je gelijk!
Bedankt! (:
Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.
Gardenzio schreef: Mijn username is de tweede naam van Sylvester Stallone. Sly, een bijnaam van hem, was eveneens vrij, alleen ik heb niet veel met korte usernames.
Begrijpelijk! (: