• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, op de nacht van zaterdag 18 april op zondag 19 april.

    Wie komen er nog meer?

    Zeker
    1. Deadshot -24 - Natascha
    2. Mysterieus - 22- Stefanie
    3. Lizor - 17 - Lisa
    4. Evergreen - 22 - Daniela
    5. Lynnblack - 19 - Lynn
    6. Julie Tomato Supertramp - 18 - Lynn
    7. Vibes - 18 - Maegan [Via Dordrecht, Rotterdam CS )


    Misschien
    Leora - 18 - Naomi
    Leonopteryx - 14 - Julia
    Twisty - 17 - Michelle
    Volantis - 17 - Nina
    Michonne - 21 - Nikki
    Dauth - 20 - Mitchell
    Hasufel - 19 - Natasja
    Naesse - 23 - Lisa



    Meenemen :
    Bickeychips - Stefanie
    Wraps - Natas
    Cupcakes - Lisa
    Chocola - Maegan
    Popcorn - Maegan

    Ice tea - Stefanie
    Cola - Daniela
    Fanta - Daniela

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik neem de chocola wel mee. En is er popcorn? Anders neem ik dat ook nog mee.


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Vibes schreef:
    Ik neem de chocola wel mee. En is er popcorn? Anders neem ik dat ook nog mee.


    Alleen wat in de beginpost staat is er.:p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik neem wel wat cola en fanta mee.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen, dus ben even niet bereikbaar via de app. Hij ligt momenteel in een grote bak met rijst dus hopen voor het beste xd


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Vibes schreef:
    Ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen, dus ben even niet bereikbaar via de app. Hij ligt momenteel in een grote bak met rijst dus hopen voor het beste xd

    Wauw haha. Dat is niet heel slim. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn er mensen die behoefte hebben aan energydrank? Dan neem ik dat wel mee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zijn er mensen die behoefte hebben aan energydrank? Dan neem ik dat wel mee.

    Ik lust het niet. Maar ook geen cola, fanta en ice tea dus ik regel wel wat sap voor mijzelf. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Assassin schreef:
    Zijn er mensen die behoefte hebben aan energydrank? Dan neem ik dat wel mee.


    Energydrank is wel lekker ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Ik lust het niet. Maar ook geen cola, fanta en ice tea dus ik regel wel wat sap voor mijzelf. 8D


    Haha, ik drink dat soort dingen zelf ook niet. Energydrank heel zelden, leek me wel handig voor zo'n nachtje. 8D


    Your make-up is terrible

    Hoelaat spreken we af? Uur of negen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor het ontbijt... zal ik dan bolletjes knakworst halen? Misschien een beetje een vette hap s morgens vroeg maar we hebben toch niet geslapen en andere dingen gegeten s nachts. :p

    En het is wel zo makkelijk :p

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 10:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natas, kan je mij en Mitchell terug zetten op misschien? Ik ben al de hele week erg ziek en ik weet niet of ik het ga redden. ;c We kijken morgen even hoe het gaat, want ik wil wel heel graag komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Natas, kan je mij en Mitchell terug zetten op misschien? Ik ben al de hele week erg ziek en ik weet niet of ik het ga redden. ;c We kijken morgen even hoe het gaat, want ik wil wel heel graag komen.


    Oh bah, hopelijk voel je je snel beter!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zullen we met zijn allen om half negen afspreken op station Hoofddorp? Dan kunnen vanuit daar met zijn allen in de bus c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Oh bah, hopelijk voel je je snel beter!


    Mitchell is ook nog eens ziek geworden (niet mijn schuld!) dus het is beter als we dit weekend thuis spenderen. Ik vind het echt jammer, maar ik hoop dat jullie veel plezier hebben!


    Your make-up is terrible