• LARRY IS LOVE LARRY IS LIFE.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Trusten Lieksel Pieksel. (Ik ga een foto van Lieke op de top van de kerstboom doen)


    Danmarks Dynamite.

    Deze reactie is zo niet Noek. Al was het heel lang geleden. Maar omg, ik ga stuk.

    WELKOM IN DE I (H) HAMBURG CLUB!!!!! (Die stiekem ook een suikerspinnen kraampje heeft)


    Oké en nu ga ik cheeren of hoe je dat ook speld/noemd:
    Geef me een K
    Geef me een O
    Geef me een D
    Geef me een O
    Geef dit verhaal nu meteen een KUDOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!


    "Family don’t end in blood”

    Durm schreef:
    Trusten Lieksel Pieksel. (Ik ga een foto van Lieke op de top van de kerstboom doen)


    HAHAHAHA.


    "Family don’t end in blood”

    Suikerspinkraampje, tho. :'D


    Danmarks Dynamite.


    Louis' gezicht, omg. <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Owja! Heel erg bedankt voor je reactie op mijn verhaal XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD (Jup heel vaak XD)


    Ik kan me echt niet voorstellen haast dat dit Noek is. :'DDDDD


    "Family don’t end in blood”

    Durm schreef:
    Trusten Lieksel Pieksel. (Ik ga een foto van Lieke op de top van de kerstboom doen)

    HAAHAHAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En dan komt ze naar m'n huis, dan staat de kerstboom er wss nog. En dan ziet ze het. Oké, nee, grapje.


    Danmarks Dynamite.

    Nieuwe signature.


    "Family don’t end in blood”

    Tylian schreef:
    Nieuwe signature.

    HAHAHAAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    HAHAHAHAH oh god ik zat vorig jaar bij een Sjoerd in de klas en ik haatte hem dus maakte ik een gedicht voor hem.

    Sjoerd, je naam is geweldig mooi
    vele meiden vielen voor jou ten prooi.
    Je bemoeit je altijd overal mee
    Net als een toverfee
    ik hou van jou
    En de hemel is blauw.
    Amen. (cat)(cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tylian schreef:
    Nieuwe signature.


    Omg.


    Danmarks Dynamite.

    HAHAHAHAHA @Eva

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 23:44 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik ga ook maar eens slapen denk ik.


    "Family don’t end in blood”

    Welterusten <3


    "Family don’t end in blood”